تمدید اولین فراخوان آثار برتر میان‌رشته‌ای قرآن کریم
کد خبر: 1422395
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰

تمدید اولین فراخوان آثار برتر میان‌رشته‌ای قرآن کریم

گروه اندیشه: سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور(جهاد دانشگاهی)، اولین فراخوان آثار برتر میان‌رشته‌ای قرآن کریم را تا ۱۲ تیرماه سال جاری تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور، وابسته به جهاد دانشگاهی، در راستای گسترش مطالعات و پژوهش‌های میان‌رشته‌ای قرآن کریم در مراکز علمی و دانشگاهی، معرفی قرآن به عنوان مبانی علوم انسانی، تشویق و ترغیب پژوهشگران و دانشجویان، شناسایی و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اساتید، پژوهشگران و دانشجویان مستعد و علاقه‌مند، هدایت و همچنین بهره‌برداری از نتایج پژوهش‌های دانشگاهی و ارتقای اثربخشی آنها در زمینه مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن کریم، برای اولین بار فراخوان آثار برتر میان‌رشته‌ای قرآن کریم را اعلام کرده است.
بنا بر این گزارش، در این فراخوان از تمامی آثاری که در قالب کتاب، پایان‌نامه، رساله و نشریه در موضوعات «قرآن و سیاست»، «قرآن و حقوق»، «قرآن و اقتصاد»، «قرآن و مدیریت»، «قرآن و هنر»، «قرآن و علوم اجتماعی»، «قرآن و علوم تربیتی»، «قرآن و علوم طبیعی»، «تحول علوم اسلامی» و همچنین تمامی آثاری که درباره علوم مختلف با محوریت دین مبین اسلام نوشته شده است، دعوت به عمل آمده است.
شرکت در فراخوان برای ناشران، اساتید حوزه و دانشگاه، پژوهشگران، دانشجویان، پژوهشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها، نهادها و سازمان‌ها و مؤسسات علمی و دانشگاهی، آزاد است، و هیچ‌گونه محدودیتی از نظر نوع آثار (تألیفی و ترجمه‌ای)، تعداد آثار، و زمان تدوین اثر، وجود ندارد.
برای شرکت در فراخوان، ارسال یک نسخه پایان‌نامه و یا رساله صحافی شده به انضمام فایل pdf آن، و دو نسخه از کتاب و یا نشریه همراه با مشخصات کامل متقاضی (نام، نام خانوادگی، رتبه علمی، مدرک حوزوی و دانشگاهی و تخصص، نشانی پستی و الکترونیکی و شماره تلفن همراه و ثابت) ضروری است.
آثاری که از نظر کمیته علمی، مورد تائید باشند، در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، نمایش داده می‌شوند و از صاحبان آثار برگزیده، تقدیر و تجلیل می‌شود.
ناشران، اساتید حوزه و دانشگاه، پژوهشگران، دانشجویان، پژوهشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها، نهادها و سازمان‌ها و مؤسسات علمی و دانشگاهی، تا 12 تیرماه جاری فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه دریافت آثار به نشانی سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور به نشانی، تهران، خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک 85، ارسال کنند.
برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن 66402882-021 تماس حاصل کنید.

captcha