عرضه ۴۰۰ عنوان کتاب درسی و کمک درسی حوزوی در نمایشگاه قرآن قم
کد خبر: 1426508
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴

عرضه ۴۰۰ عنوان کتاب درسی و کمک درسی حوزوی در نمایشگاه قرآن قم

گروه حوزه‌های علمیه: انتشارات دارالعلم با سابقه بیش از نیم قرن ۴۰۰ عنوان از منشورات خود را در نمایشگاه قرآن و عترت در معرض بازدید قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) انتشارات دارالعلم از قدیمی‌ترین ناشران حوزه چاپ و نشر کتب درسی و مکمل درسی حوزوی است که امسال با بیش از 400 عنوان کتاب در نمایشگاه قرآن و عترت حاضر شده است.

این ناشر حوزوی تاکنون 460 عنوان کتاب در موضوعات درسی حوزه به ویژه فقه، ادبیات عرب و اصول را منتشر کرده که در این نمایشگاه 400 عنوان از کتب خود را با تخفیف 20 درصد به علاقمندان عرضه کرده است.

از آثار فاخر موجود در این غرفه می‌توان به ترجمه شرح لمعه در 14 جلد و نیز اعراب‌القرآن در پنج جلد اشاره کرد. شرح مکاسب در 10 جلد، رسائل در سه جلد،‌ و مجموعه 10 جلدی تفسیر مهر نیز از دیگر آثار ارزشمند موجود در این غرفه است.

المعجم الفاظ القرآن الکریم، المعجم الموضوعی القرآن الکریم، کتاب‌های فهم زبان قرآن، تجزیه و ترکیب قرآن، احکام و آداب قرآن و تدبر در قرآن از جمله آثاری است که در دومین نمایشگاه قرآن و عترت در معرض بازدید علاقمندان به فرهنگ قرآن و عترت قرار گرفته است.

دومین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و با همکاری استانداری، شهرداری، مجتمع ناشران، تعاونی و اتحادیه ناشران و با حضور ناشران، هنرمندان و موسسات مختلف، از 12 تیرماه در مجتمع ناشران قم آغاز به کار کرده و تا 22 تیر هر شب از ساعت 21:30 تا 2 بامداد میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

captcha