امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در سطح تکمیلی دوره عمومی علم دینی
کد خبر: 1446
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۳

امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در سطح تکمیلی دوره عمومی علم دینی

گروه اندیشه: امروز چهارشنبه اول آبان‌ماه آخرین مهلت ثبت‌نام در سطح تکمیلی دوره عمومی علم دینی است که مؤسسه گسترش مطالعات علم دینی صدرا اقدام به برگزاری آن کرده است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، امروز چهارشنبه اول آبان‌ماه آخرین مهلت ثبت‌نام در سطح تکمیلی دوره عمومی علم دینی است که مؤسسه گسترش مطالعات علم دینی صدرا اقدام به برگزاری آن کرده است.



بنا بر این گزارش، این دوره با محوریت کتاب «معنا، امکان و راهکارهای علم دینی» اثر حجت‌الاسلام والمسلمین حسین سوزنچی برگزار خواهد شد.



اولویت ثبت نام در این دوره با شرکت‌کنندگان در دوره‌های مقدماتی ترم دوم سال تحصیلی 92 ـ 91 و دوره غیرحضوری تابستان گذشته است و افرادی که پیش از این در دوره‌های عمومی علم دینی این مؤسسه شرکت نکرده‌اند، در صورت آشنایی با محتوای سطح مقدماتی می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کرده و با موافقت واحد آموزش‌های عمومی مؤسسه، در دوره تکمیلی شرکت کنند.



گفتنی است که به دانش‌پژوهان شرکت‌کننده، در صورت قبولی، گواهی‌نامه پایان‌دوره اعطا می‌شود و امتیازدهی به دانش‌پژوهان نیز بر اساس حضور فعال و مستمر در سامانه آموزشی، جلسات حضوری و آزمون نهایی دوره خواهد بود.



لازم به ذکر است که با توجه به لزوم استفاده از اینترنت در طول این دوره که به صورت نیمه‌حضوری برگزار می‌شود، به فراگیران توصیه می‌شود پس از کسب اطمینان از دسترسی آسان به اینترنت در طول برگزاری دوره، اقدام به ثبت‌نام کنند.



افراد علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی «علم دینی» به نشانی www.elmedini.ir ضمن اطلاع از شرایط و هزینه‌های مربوطه در این دوره ثبت‌نام کنند.


captcha