حجتالاسلام يونس گلی، معاون تهذيب حوزه علميه ايلام، در گفت وگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن (ايكنا) گفت: طی روال گذشته در آغاز سال جديد دروس حوزه با برنامههای معنوی در مدارس علميه استان آغاز شده است.
وی افزود: در روز چهارشنبه هفته گذشته، يومالشروع دروس حوزههای علميه استان ايلام در سال جديد همراه با قرائت زيارت عاشوراء، آل يس و روضه حضرت زهراء (س) و برنامههای تبليغی بوده است.
معاون تهذيب حوزه علميه ايلام اظهاركرد: تذكرات اخلاقی و درسی و انضباطی به طلاب از طرف مديريت و يكی از اساتيد اخلاق حوزه علميه استان از جمله برنامههای روز اول تحصيلی سال جديد در حوزه علميه ايلام بود.