به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، به نقل از پايگاه اطلاعرسانی آستان قدس رضوی، در سومين روز از ماه شعبان و در راستای اجرای نيات واقفان خيرانديش، در مراسمی كه با حضور آيت الله واعظ طبسی، نماينده ولی فقيه در خراسان و توليت آستان قدس رضوی، آيت الله علمالهدی امام جمعه مشهد، استاندار خراسان رضوی، قائم مقام توليت آستان قدس رضوی و جمعی از علما، مديران و مسئولان كشوری، استانی و آستان قدس رضوی برگزار شد، وقفنامه مرحوم صاحب ديوان معروف به موقوفه سوم شعبان، به اجرا درآمد.
اين گزارش حاكی است، اين مراسم، طبق روال سالهای گذشته در رواق دارالزهد با تلاوت قرآن كريم و مداحی ذاكران اهلبيت عليهمالسلام آغاز شد، حاضران ضمن گراميداشت ولادت باسعادت سومين امام شيعيان و حضور در مجلس ذكر مناقب آن حضرت، با وقفنامه مرحوم صاحبديوان بيشتر آشنا شدند.