کد خبر: 2584748
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲

نمايشگاه دهه كرامت برپا می‌شود

گروه هنر: همزمان با نخستين روز از دهه كرامت، نمايشگاه دهه كرامت در بخش‌های مختلف فرهنگی و رسانه‌ای در راستای معرفی ابعاد مختلف شخصيتی كريمه اهل بيت حضرت معصومه(س) برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن‌(ايكنا) شعبه قم، حجت‌الاسلام محسن عزيزی، مسئول نمايشگاه‌ها و همايش‌های آستان مقدس قم 13 شهريور‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: نمايشگاه دهه كرامت از روز شنبه،‌ 16 شهريورماه‌ بعد از مراسم افتتاحيه دهه كرامت و جشنواره بين‌المللی امام رضا(ع) و آئين خطبه‌خوانی آغاز به‌كار می‌كند.
وی با اشاره به حضور مديران و مسئولان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و مسؤلان كشوری و استانی در اين مراسم اظهار کرد: اين نمايشگاه با غرفه‌هايی به نام‌های مسابقات، در بهشت بانو، ساعت به وقت شادی، نقاشی‌ها حرف می‌‌زنند، يكی بود هميشه بود، ولادت، تعليم و تزكيه، فضائل علمی، وداع با امام رضا (ع)، مهاجرت به ايران، ورود به قم، آرامگاه، كرامت بانوی كريمه، گوهر عفاف، بهشت فاطمی، انجمن خوشنويسان قم، هنركده جانباز، كارگاه معرق ياقوت سبز، گروه هنری گرد‌آفرين و جشنواره بين‌المللی امام رضا(ع) در معرض ديد عموم است.
وی محل دائمی نمايشگاه‌های آستان مقدس قم واقع در صحن جوادالائمه(ع) حرم مطهر را محل برگزاری اين نمايشگاه معرفی كرد و گفت: اين نمايشگاه به همت اداره‌كل روابط عمومی و امور بين‌الملل آستان مقدس قم و با همكاری مجتمع فرهنگی مريم، معاونت فرهنگی آستان مقدس قم، كانون شهيد فهميده و اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا می‌شود.
وی در پايان تصريح كرد: نمايشگاه دهه كرامت از سالروز ميلاد حضرت فاطمه معصومه(س)‌ شنبه، 16 شهريورماه جاری تا روز چهارشنبه، 27 شهريورماه صبح‌ها از ساعت 9 الی 13 و عصرها 17 تا 23 در معرض ديد زائران و مجاوران كريمه اهل ‌بيت‌(س) است.
captcha