کد خبر: 2590935
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۹

سومين جشنواره عكس حوزه برگزار می‌‎شود

گروه حوزه‎های علميه: سومين جشنواره عكس حوزه به همت مركز فرهنگی و هنری دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم برگزار می‏‎شود.

به گزارش خبرگزاری بين‎المللی قرآن(ايكنا) تشويق جامعه هنری كشور و ترغيب هنرمندان عكاس فعال برای پرداختن به موضوعات مرتبط با حوزه روحانيت، استفاده از ظرفيت هنر عكاسی برای ثبت و انتقال نقش روحانيت در موضوع دوسالانه؛ فراهم آوردن بستری مناسبت برای ارايه توانمندی‎ها و كشف استعدادهای هم جهت با اهداف جشنواره از اهداف برگزاری آن ذكر شده است.
موضوع جشنواره شامل روحانيت و حوزه‏های علميه، روحانيت و علم، روحانيت و تبليغ، انقلاب، روحانيت و راهبری سياسی و اجتماعی و دفاع مقدس، روحانيت و فرهنگ و هنر، روحانيت و زندگی، روحانيت و جامعه، روحانيت و و ارزش‌های اخلاقی، مدارس علميه و... است.
بخش‏های جشنواره شامل تك عكس، مجموعه عكس و بخش ويژه شامل عكاسان طلبه است كه علاقه‌مندان می‌توانند به مدت 19 روز آثار خود را ارسال كنند.
ثبت‌نام طلاب و علاقه‏مندان به شركت در اين جشنواره از 30 آبان آغاز و تا 19دی ماه ادامه دارد همچنين 26 دی ماه نيز نمايشگاه برگزار شده و به برندگان جوايزی اهدا می‏شود.
علاقه‏مندان برای شركت در اين جشنواره می‎توانند به آدرس اينترنتی به نشانی www. Photohawza.comمراجعه كنند.
captcha