کد خبر: 2593026
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹

سال تحصيلی مؤسسه حوزوی حضرت معصومه(س) آغاز می‌شود

گروه حوزه‌های علميه : مراسم آغاز سال تحصيلی مؤسسه آموزش عالی حوزوی حضرت معصوميه (ويژه خواهران طلبه) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن (ايكنا)شعبه قم، مراسم آغاز سال تحصيلی مؤسسه آموزش عالی حوزوی حضرت معصومه(س) روز دوشنبه اول مهرماه برگزار می‌شود.
در اين مراسم كه از ساعت 10 الی 12 فردا برگزار می‌شود حجت‌الاسلام والمسلمين احمد واعظی، رئيس دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم سخنرانی خواهد كرد.
مؤسسه آموزش عالی حوزوی حضرت معصومه(س) ويژه خواهران طلبه و زير نظر دفتر تبليغات اسلامی حوزه بوده كه در قم – بلوار امين – سه راه سالاريه واقع شده است.
captcha