حوادث عربستان ناشی از سوء مدیریت مقامات این کشور است
کد خبر: 3367146
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷

حوادث عربستان ناشی از سوء مدیریت مقامات این کشور است

گروه سیاسی: مدرس حوزه علمیه و کارشناس مذهبی گفت: حادثه‎های دلخراش اخیر در عربستان که در آن صدها نفر بی‎گناه به خاک و خون کشیده شده‎اند، ناشی از سوء مدیریت مقامات این کشور است.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، حجت‎الاسلام والمسلمین فرحزاد، مدرس حوزه علمیه و کارشناس مذهبی عصر روز گذشته، 2 مهر به مناسبت عید قربان در آستان مقدس امامزاده هلال بن علی (ع) در آران و بیدگل، با اشاره به اتفاقاتی که در حج تمتع در عربستان رخ داده است ، اظهارکرد: این حادثه که در آن صدها نفر بی گناه به خاک وخون کشیده شده اند،  ناشی از سوء مدیریت مقامات کشور عربستان است.
وی ، افزود: مقامات عربستان سعودی باید پاسخگوی خون های به ناحق ریخته شده باشند، و بدانند که روزی خون این انسان های مظلوم و بی گناه در اتفاقات منا، مسجدالحرام و همچنین مردم مظلوم یمن نیز گریبان آن ها را خواهد گرفت.
این مدرس حوزه علمیه و کارشناس مذهبی با بیان اینکه وهابیون، دشمن درجه یک اهل بیت(ع) به شمار می روند، بیان کرد: وهابیون بیش از صهیونیست ها برای مسلمانان خطرناک هستند، زیرا جنایاتی که وهابیون و گروهک های تروریستی از جمله داعش در کشورهای مسلمان مرتکب می شوند در تاریخ بشریت بی سابقه بوده است .
وی در ادامه گفت: همان طور که مردم برای عزاداری های ماه محرم و صفر تلاش می کنند، باید برای اعیاد به خصوص عید غدیر که در پیش است،  سنگ تمام گذاشته و جشن های باشکوه برگزار کنند.

captcha