فرهنگ‌سازی قوانین شهروندی در دستور کار پلیس فارس قرار دارد
کد خبر: 3377937
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
گودرزی:

فرهنگ‌سازی قوانین شهروندی در دستور کار پلیس فارس قرار دارد

گروه اجتماعی: فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: تلاش می‌کنیم تا روش‌های ایجابی و همچنین فرهنگ‌سازی در راستای قانونمندی شهروندان را بسط و گسترش دهیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس امروز، 11 مهر در صبح مشترک نیروی انتظامی که همزمان با اولین روز هفته ناجا برگزار شد،با اشاره به تشکیل قرارگاه جهاد آموزشی در پلیس این استان گفت: راه‌اندازی این قرارگاه منجر به افزایش سلامت اداری و کاهش 51 درصدی جرائم داخلی کارکنان شده است.
وی ادامه داد: طرح مکنا در 105 کلانتری و پاسگاه استان فارس اجرایی شده است که باعث بالا بردن آستانه تحمل کارکنان و تکریم ارباب رجوع شده است.
گودرزی افزود: تلاش می‌کنیم تا روش‌های ایجابی و همچنین فرهنگ‌سازی در راستای قانونمندی شهروندان را بسط و گسترش دهیم.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: استان فارس در کشف علمی جرم، در بین استان‌های کشور پیشتاز است و این موفقیت حاصل همکاری و همراهی مردم و سایر نهادها به ویژه دستگاه مقتدر قضائی استان با پلیس است.
گودرزی همچنین از کاهش 34 درصدی سرقت، 29 درصدی سرقت مسلحانه و 14 درصدی سرقت به عنف طی یک سال گذشته در استان خبر داد و افزود: بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته ، استان فارس در بین استان های کشور بالاترین احساس امنیت را دارد.

captcha