اطلاع دقیقی از زمان انتقال پیکر سردار فولادگر به ایران نداریم
کد خبر: 3465219
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
فولادگر:

اطلاع دقیقی از زمان انتقال پیکر سردار فولادگر به ایران نداریم

گروه سیاسی: نماینده مردم اصفهان در مجلس‌شورای اسلامی گفت: هنوز اطلاع دقیقی از زمان انتقال پیکر مطهر«سردار فولادگر» از جان‌باختگان فاجعه منا به ایران نداریم.

حمیدرضا فولادگر، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، اظهار کرد: پیکر مرحوم سردار علی‌اصغر فولادگر، از فرماندهان و کارشناسان مرکز مطالعات راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مشاور امور بین‌الملل سازمان حج و زیارت امسال که در فاجعه منا جان‌باختند به تازگی شناسایی شده است.
فولادگر با بیان اینکه پیکر وی به اشتباه با پیکر حجاج هندی در فاجعه منا به هند انتقال پیدا کرده بود، بیان‌کرد: پس از انجام آزمایش‌های مختلف DNA هویت وی مشخص شد، ولی هنوز اطلاع دقیقی از زمان انتقال پیکر مطهر سردار فولادگر به ایران نداریم.
نماینده مردم اصفهان در مجلس بیان‌ کرد: مرحوم فولادگر در دوران دفاع مقدس و سپاه قدس در عرصه‌های مختلف حضور فعال و با حوزه مشاور نظامی بیت مقام معظم رهبری نیز همکاری داشتند.
فولادگر خاطرنشان کرد: سردار فولادگر دارای مدرک تحصیلی دکتری روابط بین‌الملل بودند و به زبان عربی نیز تسلط کامل داشتند و برهمین اساس به عنوان مشاور امور بین‌الملل سازمان حج فعالیت داشتند.
وی ادامه داد: سردار علی‌اصغر فولادگر برادرزاده استاد فولادگر، مفسر و مترجم قرآن و نهج البلاغه هستند که وی از دوران کودکی تا زمان حیاتشان به صورت منظم در کلاس‌ها و محافل قرآن و عترت شرکت می‌کردند. 
captcha