بسیار بسیار عالی.باید ب وجود چنین فکرهای خلاقی بالید.خسته نباشید میگم ب تک تک کسانی ک در برگزاریه این نمایشگاه نقش ایفا کردن.
بسیار عالی بود ... ممنون از پوشش خبری خوبتان