بازدید مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی، مردمی اصفهان از مؤسسات قرآنی فریدون‌شهر
کد خبر: 3473492
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

بازدید مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی، مردمی اصفهان از مؤسسات قرآنی فریدون‌شهر

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی، مردمی استان اصفهان از مؤسسات و مراکز قرآنی منطقه فریدن اصفهان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، حسین خاکسار هرندی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان اصفهان روز گذشته از مؤسسات و مراکز قرآنی منطقه فریدون‌شهر، بوئین و میاندشت، افوس، داران و آمنه با هدف بررسی مشکلات و نیازهای این مراکز بازدید کرد.
نداشتن بودجه کافی برای انجام امورات قرآنی، عدم تربیت نیروی آموزش دیده قرآنی، نداشتن تجهیزات مناسب حتی قرآن به تعداد مورد نیاز و سایر موانع از مشکلات مؤسسات قرآنی این مناطق است. این در حالی است که استعدادهای خوبی در زمینه امور قرآنی در این مناطق وجود دارد.
همچنین، اولین مجمع مؤسسات قرآنی، مراکر و خانه‌های قرآن شهرستان خوانسار به‌همت اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان اصفهان تشکیل شد.
در این مجمع که مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآنی و مسئولین محلی شرکت داشتند، خاکساری هرندی، مدیرعامل اتحادیه ضمن بر شمردن اهداف برگزاری این مجمع، اتحادیه رویه مراکز قرآنی و هماهنگی و ارتباط مراکز قرآنی را از اهداف برپائی این مجمع دانست. در این مجمع «رستگارفر» به عغنوان  مدیرعامل موسسه مهد قرآن کریم و ولایت شهرستان خوانسار انتخاب شد.
captcha