برنامه‌ «جنبش تبلیغ دانشجویی نوروز» برگزار می‌شود
کد خبر: 3480580
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
از سوی حوزه علوم اسلامی دانشگاه شهید رجایی؛

برنامه‌ «جنبش تبلیغ دانشجویی نوروز» برگزار می‌شود

گروه دانشگاه: مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاه شهید رجایی از اجرای برنامه «جنبش تبلیغ دانشجویی نوروز» در ایام عید 95 خبر داد و گفت: این برنامه از 25 اسفند تا 13 فروردین‌ماه 95 برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد هاشمی، مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاه شهید رجایی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، از اجرای برنامه «جنبش تبلیغ دانشجویی نوروز» در ایام عید 95 خبر داد و گفت: حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان شهید رجایی از بهمن‌ماه سال 92 تأسیس شده است و دانشجویان در کنار درس‌های عادی خود، دروس علوم اسلامی را نیز می‌خوانند.
وی افزود: از سال گذشته تبلیغ دانشجویی در ایام نوروز را شروع کردیم، هر کدام از دانشجویان خود را مبلغ و یک عنصر تبلیغی می‌دانند، حداقل دستاورد این برنامه آن بود که دانشجویان خود را مسئول می‌دانستند و به‌دنبال رفع شبهات بودند.
هاشمی زمان اجرای برنامه را از 25 اسفند تا 13 فرودین اعلام کرد و گفت: هر فردی حداقل در این ایام با 10 نفر از اعضای خانواده و دوستان خود ملاقات می‌کند و از چنین ظرفیتی در این مدت 20 روزه استفاده می‌شود.
مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاه شهید رجایی با اشاره به محورهای تبلیغی در نظر گرفته شده برای این برنامه، بیان کرد: تبیین و ترویج نام سال، مسئول بودن نسبت به ترویج مسائل دینی، مواظب بودن در مورد اسراف، فعالیت‌های تبلیغی درباره جلوگیری از اباحی‌گری و جذب افراد در سنین پایین از محورهای تبلیغی در نظر گرفته شده برای این ایام است.
وی با بیان اینکه حقیقت و ماهیت تبلیغ باید بیشتر فهمیده شود، گفت: درست است که ایام عید ایام استراحت است اما اگر دانشجویان بتواند ثواب معنوی هم از این ایام بهره‌برداری کنند بسیار مفید خواهد بود، همچنین در کارکرد مطالب علوم اسلامی نیز که دانشجویان می‌خوانند بسیار مؤثر خواهد بود؛ چرا که در عرصه عمل موارد بسیاری را می‌بینند که باید ورود کنند.
هاشمی با بیان اینکه سؤالاتی نیز آماده شده که در بازگشت دانشجویان از ایشان پرسیده می‌شود، در مورد ادامه برنامه «جنبش تبلیغ دانشجویی نوروز» نیز اظهار کرد: فاز دوم این برنامه در ایام تابستان برگزار خواهد شد.
بنا بر این گزارش، برنامه جنبش تبلیغ دانشجویی نوروز به‌همت دین‌پژوهان حوزه شهید رجایی به‌منظور تبلیغ و تبیین در محل زندگی دین‌پژوهان از 25 اسفند تا 13 فروردین برگزار می‌شود.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۱
0
1
کار و فعالیت این حوزه به مسئولیت‌ آقای هاشمی ستودنی است.
عضو حوزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۹
0
0
برنامه ی خیلی خوبی است.....
captcha