باسلام متاسفانه من در همایش نماز درفرهنگ رضوی ثبت نام کرده بودم مقاله هم باهزارن امید فرستادم.حتی از اشعار خودم فرستادم ولی هیچ توجهی به من نشد ونتیجه ای نگرفتم.کاش در فرهنگ رضوی لااقل بمن جواب میدادید که مقاله ات بدلیل فلان اشکال پذیرفته نیست....خواهشا کمی فرهنگ رضوی را رعایت کنید...