مشارکت جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان در سومین کنگره شهدای دانشجوی استان
کد خبر: 3572608
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

مشارکت جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان در سومین کنگره شهدای دانشجوی استان

گروه فرهنگی: جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با برپایی غرفه دستاوردهای جبهه و جنگ، داوری بخش آثار دانشجویی چند رسانه‌ای و نظر سنجی برگزاری و برنامه‌های کنگره شهدای دانشجویی استان اصفهان در برگزاری سومین کنگره شهدای دانشجوی استانی اصفهان مشارکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، سومین کنگره شهدای دانشجوی استانی اصفهان از 23 تا 25 بهمن ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.
این کنگره با محوریت مهندسی دفاع مقدس و نقش دانشگاه در دفاع مقدس برنامه ریزی شده و به منظور ایجاد خودباوری و امید به آینده نسل جدید، به خصوص دانشجویان اجرا می‌شود.
گفتنی است جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان که از ابتدای جنگ تحمیلی نقش بسیار موثری در بخش پشتیبانی مهندسی جبهه‌ها داشت با ایجاد دفتر پشتیبانی جبهه و جنگ جهاددانشگاهی در اهواز خدمات شایانی همچون؛ همکاری در جذب و اعزام نیرو به جبهه های حق علیه باطل، طراحی و ساخت برخی از تجهیزات و ادوات نظامی مانند؛ کیسه گرم کن شیمایی، بالونهای هیدروژنی و حرارتی ، همکاری در ساخت پهپاد و دهها طرح و پروژه  نظامی دیگر در حوزه مهندسی جبهه و جنگ انجام داده است.
در سومین کنگره شهدای دانشجوی استان اصفهان نیز جهاددانشگاهی مشارکت خوبی در زمینه‌های؛ برپایی غرفه دستاوردهای جبهه و جنگ و مهندسی دفاع مقدس، داوری بخش آثار چند رسانه‌ای، شامل؛ فیلم کوتاه، نماهنگ، پوستر، عکس و ... و همچنین نظر سنجی از دانشجویان در خصوص برگزاری و برنامه‌های کنگره خواهد داشت.
دکتر سعید پورعلی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی نیز به اصفهان سفر خواهد کرد و از نزدیک از این دستاوردها بازدید خواهند کرد. 

captcha