آیت‌الله العظمی موسوی اردبیلی از افتخارات حوزه بودند
کد خبر: 3576958
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
آیت‌الله العظمی مظاهری:

آیت‌الله العظمی موسوی اردبیلی از افتخارات حوزه بودند

گروه حوزه‌های علمیه: آیت‌الله العظمی مظاهری با تجلیل و تکریم یاد مرحوم حضرت آیت‌الله اردبیلی، ایشان را شخصیّتی جامع و یکی از افتخارات حوزه علمیّه خواند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از مرکز خبر حوزه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی موسوی فرزند مرجع فقید آیت‌ا‌لله موسوی اردبیلی(ره)، صبح امروز 5 اسفند با آیت‌الله العظمی مظاهری دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله العظمی مظاهری در این دیدار طی سخنانی با تجلیل و تکریم یاد مرحوم حضرت آیت‌الله اردبیلی، ایشان را شخصیّتی جامع و یکی از افتخارات حوزه علمیّه خواند.

وی با یادآوری حضور مستمرّ و مدید ایشان در مجلس درس مرحوم آیت‌الله العظمی محقّق داماد(ره) و علاقه ویژه آن استاد عظیم‌الشأن به این مرجع فقید، افزودند: علاوه بر جهات علمی، ابعاد اخلاقی، اجتماعی و سیاسی ایشان نیز ممتاز و قابل توجّه بود.

آیت‌الله العظمی مظاهری با تقدیر از حجت الاسلام والمسلمین سید علی موسوی اردبیلی، با تشکر از وی به خاطر تلاش‌هایی که در خدمت به والد فقیدشان و اداره امور مربوط به آن مرحوم داشته‌اند، توصیه کردند که در نشر آثار علمی منتشر نشده از مرحوم حضرت آیت‌الله اردبیلی اهتمام و جدیّت ورزند.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اردبیلی نیز از پیام تسلیت و اظهار محبّت آیت‌الله مظاهری تشکّر و سپاسگزاری کرد.

captcha