به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، نمایشگاه گروهی عکس «نذر طبیعت۱»، 22 مهرماه، از ساعت ۱۷:۳۰ در نگارخانه فردوسی افتتاح خواهد شد.
این نمایشگاه عکاسی در راستای ترویج سنت حسنه «نذر طبیعت» برگزار و عواید فروش آن صرف آبادسازی یکی از مناطق حفاظتشده خراسان رضوی و پویش مردمی «پنجاه یوز تا ابد» خواهد شد.
علی خانی، حسین اصلاحی، مرتضی منفرد و مرتضی کشاورز، هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند.
یادآور میشود، نمایشگاه گروهی عکس «نذر طبیعت۱» از 22 تا 26 مهرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در نگارخانه فردوسی واقع در سهراه ادبیات، مجتمع دکتر علی شریعتی جهاد دانشگاهی مشهد پذیرای علاقهمندان است.