شماره 48 فصلنامه اخلاق منتشر شد
کد خبر: 3695085
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

شماره 48 فصلنامه اخلاق منتشر شد

گروه فرهنگی- شماره 48 فصلنامه اخلاق چاپ و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام اصغر هادی سردبیر فصلنامه علمی ترویجی اخلاق و عضو هیأت علمی گروه پژوهشی اخلاق دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار کرد: فصلنامه «اخلاق» رتبه علمی ترویجی خود در سال 1391 از شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی شورای عالی حوزه های علمیه سراسر کشور دریافت نموده است.

وی با بیان اینکه 10 مقاله در این شماره به چاپ رسیده است، افزود: «اصول ارتباط اجتماعی با زنان بر اساس سیره  عملی پیامبر(ص)»، «بررسی نظریه بنیادهای اخلاقی در میان شاغلان حرفه حسابرسی»، «ساختار فرد و جهان و نقش آن در نیل به کمال اخلاقی» و «ارزیابی هوش اخلاقی در افراد با تیپ شبانه روزیِ صبحگاهی و میانه شامگاهی» برخی از عناوین مقاله‌های چاپ شده در این شماره فصلنامه است.

هادی ادامه داد: این فصلنامه هر فصل توسط پژوهشکده الهیّات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان آماده و چاپ می‌شود.

وی با دعوت از استادان، محققان و دانش پژوهان حوزه و دانشگاه و مؤسسات و مراکز وابسته برای ارسال مقالات پژوهشی در موضوعات اخلاق و دین و موضوعات مرتبط، فصلنامه در تحقق اهداف فصلنامه یاری رسانند.

براساس این گزارش، علاقمندان برای تهیه و مطالعه نسخه الکترونیک می‌توانند به پایگاه اینترنتی فصلنامه www.Aakhlagh.Morsalat.ir و پایگاه اینترنتی مرسلات www.Morsalat.ir مراجعه نمایند.

captcha