بررسی قلمرو آزادی و قانون در حکومت اسلامی مبتنی بر اندیشه شهید صدر
کد خبر: 3706887
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

بررسی قلمرو آزادی و قانون در حکومت اسلامی مبتنی بر اندیشه شهید صدر

گروه معارف- دومین جلسه از سلسله نشست‌های «آشنایی با آرا و اندیشه‌های شهید آیت‌الله سید محمد باقر صدر» با محوریت قلمرو آزادی و قانون در حکومت اسلامی مبتنی بر اندیشه شهید صدر در مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، انجمن علمی تحول در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها و پژوهشگاه تخصصی شهید صدر، سلسله‌ نشست‌های آشنایی با آراء و اندیشه‌های شهید آیت‌الله سید محمدباقر صدر را در فروردین و اردیبهشت ٩٧ برگزار می‌کند.
بر اساس این گزارش، دومین نشست با موضوع قلمرو آزادی و قانون در حکومت اسلامی مبتنی بر اندیشه شهید صدر، با حضور حجت‌الاسلام مجتبی الهی خراسانی، مدیرکل معاونت آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در تاریخ یکشنبه، دوم اردیبهشت ساعت ۱۱:۳۰ در محل دانشگاه فردوسی، آمفی تئاتر دانشکده‌ حقوق وعلوم سیاسی برگزار خواهد شد.
در نشست دوم به عرصه‌های مختلفی از اندیشه شهید صدر پرداخته می‌شود و ضمن بررسی دیدگاه‌های وی، حاضران به پرسش‌ و پاسخ و نقد و بررسی این دیدگاه‌ها می‌پردازند؛ با توجه به ظرفیت محدود مخاطبان و نیز دریافت بسته‌های مطالعاتی، ثبت‌نام قبلی ضروری است.

به شرکت‌کنندگان در این دوره گواهی پایان‌دوره اعطا خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام با شماره تلفن ٠٩٣٠۴٩١۴٠۴۶ یا شناسه تلگرام shahidsadr97@ تماس بگیرند.

گفتنی است، نشست اول 26 فروردین ماه در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه فردوسی با محوریت نظریه‌پردازی در علوم اجتماعی از دیدگاه شهید صدر با سخنرانی حجت‌الاسلام سعید بهمنی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام

captcha