چهاردهمین اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خواهران برگزار می‌شود
کد خبر: 3738529
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
با سخنرانی آیت‌الله‌العظمی مکارم:

چهاردهمین اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خواهران برگزار می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه ــ چهاردهمین اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خواهران با سخنرانی آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی برگزار می‌شود.

چهاردهمین اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خواهران برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد واحدی، معاون ارتباطات و امور حوزه‌های حوزه علمیه خواهران امروز 23 مردادماه در نشستی خبری گفت: چهاردهمین اجلاس سراسری مدیران مدارس عملیه خواهران با شعار مدرسه‌محوری؛ نگاهی درون‌زا به رفع کاستی‌ها در روزهای 27 الی 29 مردادماه برگزار خواهد شد.

معاون حوزه خواهران با بیان اینکه 500 مدرسه وابسته به حوزه خواهران در سراسر کشور فعالیت دارد، بیان کرد: حوزه خواهران با تربیت بیش از 60 هزار دانش‌پژوه توانسته نقش عمده در رفع کاستی‌ها در راستای تامین اهداف حوزه خواهران داشته باشد.

واحدی، با بیان اینکه مدرسه‌محوری، سیاست جدید حوزه خواهران است و به همین دلیل موضوع اجلاسیه اخیر مدرسه‌محوری و رفع کاستی‌ها انتخاب شده است، اظهار کرد: شعار سال تحصیلی جدید حوزه خواهران نیز مدرسه‌محوری است.
واحدی با بیان اینکه 500 نفر از مدیران مدارس علمیه و مدیران استان‌ها در این گردهمایی حضور دارند، بیان کرد: تمامی مدایران سطح دو حوزه و اغلب مدیران مدارس سطح سه و چهار را بانوان تشکیل می‌دهند و اجلاسیه نیز در سالن اجتماعات جامعه الزهراء برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اهداف این همایش با بیان اینکه تقویت سیستم تصمیم‌گیری در مدیران یکی از اهداف مهم است، عنوان کرد: توجه ویژه به برگزاری کمیسیون‌ها از ممیزات این همایش است و در این راستا 11 کمیسیون در موضوعات آموزش، پژوهش و ارتباطات حوزه‌های علمیه برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه از یک ماه قبل، کمیسیون‌ها در فضای مجازی و با حضور مدیران برگزار شده است، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های اجلاسیه، توجه به موضوع شهدای مدافع حرم و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم است.
وی با اشاره به سخنرانان این همایش نیز عنوان کرد: آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی، آیت‌الله مقتدایی و حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور سخنرانان این همایش هستند.

انتهای پیام

captcha