
مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور در گفتوگو با
ایکنا؛ با اشاره به تیراندازی به سوی آمبولانس اورژانس در استان زاهدان اظهار کرد: در این حادثه دو تن از نیروهای اورژانس مجروح شدند.
وی تصریح کرد: در پی تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ نوبندیان در شهرستان چابهار مبنی بر سقوط از ارتفاع، آمبولانسی به محل حادثه اعزام میشود که در راه مورد تیراندازی افراد ناشناس قرار میگیرد.
خالدی یادآور شد: در این تیراندازی ۲ تن از پرسنل اورژانس مجروح شدهاند که یکی از آنها ۲۳ ساله از ناحیه کتف و ران چپ مصدوم و در آی سی یو بیمارستان امام علی چابهار بستری است؛ فرد دیگر نیز ۳۳ ساله از ناحیه صورت مصدوم شده است. حال این افراد رو به بهبود گزارش شده است.
وی افزود: این حادثه از سوی نیروهای انتظامی و امنیتی در دست پیگیری است.
انتهای پیام