همه برای آزادی شیخ زکزاکی تلاش کنند
کد خبر: 3827985
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
آيت‌الله نوری همدانی:

همه برای آزادی شیخ زکزاکی تلاش کنند

گروه حوزه‌های علمیه ــ آيت‌الله نوری همدانی در پیامی تاکید کرد: بر همه آزادی‌خواهان و مسلمانان لازم است حمایت خود را از این انسان‌های آزادی‌خواه به ویژه شيخ زكزاكی اعلام كرده و اين جنايت را محكوم کنند.

همه برای آزادی شیخ زکزاکی تلاش کنندبه گزارش ایکنا، متن پيام آيت‌الله نوری همدانی درپی وخامت حال و شرايط بحرانی شيخ زكزاكی به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحيم
 
باكمال تاسف خبرهای ناگواری از وضعيت عالم مجاهد جناب آقای شيخ زكزاكی به گوش می‌رسد؛ جنايتی كه امروز در كشور نيجريه در حال وقوع است و عده‌ای از انسان‌ها در حال تحمل رنج و شكنجه هستند مايه نگرانی است. اين عالم مجاهد را از حقوق اوليه خود محروم نموده و به اتهام واهی مدت زيادی است كه در حبس و شكنجه قرار دادند.
 
مدعيان دروغين حقوق بشر چشمان خود را در مقابل اين جنايات بسته و سكوت مرگباری را اختيار نموده‌اند و نفرت و ننگ ابدی را نثار خود كرده‌اند؛ سازمان‌های بين‌المللی نيز با سكوت در مقابل اين جنايت هويت خود را از دست داده‌اند و عملا به يك تشكيلات بي‌خاصيت مبدل شده‌اند.
 
بر همه آزادی‌خواهان و مسلمانان لازم است حمايت خود را از اين انسان‌های آزاد‌ی‌خواه به ويژه شيخ زكزاكی اعلام كرده و اين جنايت را محكوم نمايند. مسئولان محترم جمهوری اسلامی نيز تلاش خود را برای نجات اين انسان‌های مظلوم بيش از پيش بكار گيرند.
 
حسين نوری همدانی
 
انتهای پیام
captcha