340 مقاله خواندنی با موضوع امام حسین(ع) در پایگاه عرفان منتشر شد
کد خبر: 3843107
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

340 مقاله خواندنی با موضوع امام حسین(ع) در پایگاه عرفان منتشر شد

گروه حوزه‌های علمیه - پایگاه اطلاع‎رسانی دفتر استاد انصاریان به نشانی www.erfan.ir به مناسب ماه محرم، ۳۴۰ مجموعه مقاله با موضوع حضرت اباعبدالله الحسین(ع) منتشر کرد.

سیدمحمد رضوی، مسئول فضای مجازی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر استان انصاریان، در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: محققان و پژوهشگران این مؤسسه فرهیخته همزمان با آغاز ماه محرم اقدام به انتشار 340 مقاله خواندنی با موضوع امام حسین(ع)، عاشورا، محرم، اصحاب و یاران باوفای حضرت سیدالشهدا(ع) کرده است که علاقه‎مندان می‎توانند با مراجعه به بخش مقالات در پایگاه اطلاع‎رسانی erfan.ir به آن دسترسی داشته باشند.

بنابر این گزارش، «طهارت امام حسین(ع) و یارانش»، «علت شهادت حضرت و علت ترغیب ائمه(ع) به اقامه عزای حسینی»، «شعارهای عاشورا»، «پیام‎آور شور و شوق»، «شناخت خدا از نگاه عرفانی امام حسین(ع)»، «عاشورا و امام حسین(ع) در نثر فارسی»، «نقش کودکان در بالندگی حماسه عاشورا» از عناوین مقالات ارائه شده است.

همچنین «حکایت یک لحظه غفلت توّاّبین یک عمرپیشمانی»، «لزوم هزینه جانی و مالی برای مجالس عزاداری امام حسین(ع)»، «آخرین نماز امام حسین(ع)»، «غمنامه حضرت رقیه(س)»، «پژوهشی در هویت تاریخی حضرت رقیه(س)»، «حضرت علی‎اکبر(ع) برترین الگوی جوانان»، «فضائل حضرت علی‎اکبر(ع)»، «شمه‎ای از فضایل امام حسین(ع)»، «ولادت امام از دیدگاه مورخین و محدثین»، « معنویت و عرفان امام حسین(ع)»، «اربعین حسینی زمینه‎ساز ظهور»، «تحلیل مبنای تاریخی اربعین» از دیگر عناوین این مجموعه ارزشمند است.

علاقه‎مندان با مراجعه به نشانی http://www.erfan.ir/farsi/article/lists/503 می‎توانند به تمامی 430 مقاله پایگاه اطلاع‎رسانی دفتر استاد انصاریان به صورت رایگان دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام

captcha