اعزام کاروان قرآنی ۲۰۰۰ نفره به کربلا
کد خبر: 3844819
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

اعزام کاروان قرآنی ۲۰۰۰ نفره به کربلا

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس دارالقرآن اهل‌بیت خمینی‌شهر از اعزام کاروان قرآنی ۲۰۰۰ نفره به کربلا معلی خبر داد.

اعزام کاروان قرآنی 2000 نفره به کربلا

حجت‌الاسلام قربانی، رئیس دارالقرآن اهل‌بیت خمینی‌شهر در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: برای اعزام این کاروان، سهمیه‌ ویژه‌ای برای مؤسسات قرآنی در نظر گرفته شده است. فعالان قرآنی برای ثبت نام اولویت دارند. این برنامه به شکل رایگان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حفظ سوره فجر در مسیر پیاده‌روی از برنامه‌های این کاوران قرآنی است، افزود: زائرانی که در مدت پیاده‌روی موفق به حفظ سوره فجر شوند، در قرعه کشی 110 جایزه مانند اعزام به کربلا یا مشهد شرکت داده می‌شوند.

رئیس دارالقرآن اهل بیت خمینی‌شهر افزود: ما در حال برنامه‌ریزی برای برپایی موکب انصارالمهدی در کربلا هستیم تا به مدت 12 روز در آنجا برنامه‌های قرآنی مانند محافل انس با قرآن، مسابقات قرآنی، جزء‌خوانی، تفسیر قرآن و ختم روزانه داشته باشیم.

قربانی گفت: این‌ کاروان روز 19 مهرماه به سمت کربلا حرکت می‌کند. در این پیاده‌روی هر کدام از شرکت‌کنندگان به یاد یک شهید از شهرستان حرکت کرده و 40 عمود را طی می‌کند.

وی بیان کرد: جلسه بحث و تبادل نظر پیرامون نحوه اعزام کاروان 2000 نفره قرآنی به کربلا معلی روز گذشته با حضور زاهدی، مدیر کل حج و زیارت استان اصفهان و حجت الاسلام گرجی، رئیس بعثه مقام معظم رهبری و رییس ستاد اربعین در استان برگزار شد.

انتهای پیام

captcha