نعمت ولایت با هیچ نعمتی قابل مقایسه نیست
کد خبر: 3855440
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

نعمت ولایت با هیچ نعمتی قابل مقایسه نیست

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه اصفهان گفت: نعمت ولایت، از نعمت‌های بزرگ الهی است که این نعمت را با هیچ نعمتی نمی‌توان مقایسه کرد.

نعمت ولایت با هیچ نعمتی قابل مقایسه نیست

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، اظهار کرد: خداوند نعمت‌های زیادی را به انسان عطا کرده است و انسان نیز باید قدردان نعمت‌های الهی باشد، ولی باید توجه داشت نعمت‌های خدا فقط نعمت‌های خوردنی و آشامیدنی نیستند. 

وی با اشاره به سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت حضرت مهدی(عج)، افزود: نعمت ولایت، از نعمت‌های بزرگ الهی است که این نعمت را با هیچ نعمتی نمی‌توان مقایسه کرد.

وی با اشاره 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی، ادامه داد: مردم سراسر کشور، امسال نیز همانند سال‌های گذشته در راهپیمایی 13 آبان شرکت کردند. این یعنی اینکه مردم حق‌شناس هستند و وقتی دشمنی دشمن را می‌بینند، تنفر و انزجار خود از دشمن را بیشتر از گذشته ابراز می‌کنند.

امام جمعه اصفهان بیان کرد: یکی از راه‌های پیروزی بر دشمن، دشمن‌شناسی است، زیرا برخی دشمنان خود را از روی حیله، دوست نشان می‌دهند و به همین دلیل باید هشیار بود. 

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد گفت: دشمن علنا دست به دزدی می‌زند و می‌گوید ما نفت سوریه را دوست داریم و مأموران ما باید برای حفاظت از آن در سوریه بمانند.

وی با اشاره به میلاد حضرت محمد(ص) به روایت اهل تسنن و آغاز هفته وحدت، بیان کرد: برای پیروزی در قبال دشمن، باید همگی به ریسمان الهی چنگ بزنیم و با یکدیگر متحد باشیم.

انتهای پیام
captcha