نشست تخصصی بررسی تحولات جهانی برگزار می‌شود
کد خبر: 3856539
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
۲۳ آبان ماه در پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی(ص)؛

نشست تخصصی بررسی تحولات جهانی برگزار می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه ـ دومین میزگرد تخصصی بررسی تحولات جهانی با محوریت تحولات غرب آسیا با حضور کارشناسان و پژوهشگران با مشارکت دفتر خبرگزاری ایکنا در پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی(ص) برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، این سلسله میزگرد‌ها که در سال ۹۸ برگزار می‌شود، شامل بررسی تحولات سیاسی، مذهبی و فرهنگی کشور‌های مختلف جهان خصوصا کشور‌های مسلمان می‌شود که با حضور کارشناسان، پژوهشگران و دیپلمات‌هایی از وزرات امور خارجه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، اولین میزگرد از این سلسله نشست‌های علمی ـ تخصصی به تحولات جمهوری تاجیکستان اختصاص یافته بود و به تناسب تحولات و علاقمندی پژوهشگران پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی (ص) میزگرد‌های بعدی نیز برگزار می‌شود.

این گزارش حاکی است، دومین میزگرد به بررسی تحولاتی با محوریت اتفاقات اخیر در سوریه، اعتراضات مردمی عراق و لبنان، آخرین تحولات یمن و بررسی آینده رابطه ایران و عربستان اختصاص دارد.

در این میزگرد از کارشناسان و پژوهشگران پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی(ص) و مهمانانی از سایر مراکز علمی همچون اسمائیل رضوانی‌فر، هادی ترکی، عبدالحسین عموری و جمال اشرفی از محققان و پژوهشگرانی هستند که در این میزگرد تخصصی به ایراد سخن خواهند پرداخت.

یادآور می‌شود، این میزگرد تخصصی پنج‌شنبه، ۲۳ آبان‌ماه، از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر در پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی(ص) به نشانی قم، بلوار امین، مجتمع آموزشی امین، بلوک سوم، طبقه اول، برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha