مردم بصیرت خود را به نمایش گذاشتند
کد خبر: 3858736
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲

مردم بصیرت خود را به نمایش گذاشتند

گروه سیاست و اقتصاد _ امام جمعه اصفهان با اشاره به اغتشاشات و حوادث اخیر در کشور گفت: دشمنان باید بدانند با این نوع اقدامات، فقط بصیرت ملت ایران را افزایش دادند و تنها به خودشان ضربه زدند.

مردم بصیرت خود را به نمایش گذاشتند

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، اظهار کرد: خداشناسی از مهم‌ترین نعمت‌ها برای انسان به‌شمار می‌رود، زیرا اگر انسان خداوند را بشناسد، قطعا از همه چیز و همه کس در زندگی بی‌نیاز خواهد شد.

وی افزود: نعمت‌های الهی تنها منحصر به خوردن و آشامیدن نیست، بلکه نعمت، ولایت و هدایت و نعمت محبت به اهل البیت(ع) نیز از جمله نعمت‌هایی هستند که به انسان عطا شده است.

امام جمعه اصفهان با اشاره به تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره) در سال 58، بیان کرد: تشکیل بسیج به امام خمینی(ره) الهام شد، زیرا این نیروی مردمی، در قبل از جنگ تحمیلی، در زمان هشت سال دفاع مقدس، و پس از آن تاکنون، منشا خدمات و نتایج قابل توجهی برای کشور در زمینه‌های مختلف بوده است.

طباطبایی‌نژاد با اشاره 7 آذرماه، روز نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی در همان روزهای ابتدایی جنگ تحمیلی، ضربه‌ای سنگین به نیروی دریایی ارتش عراق وارد کرد، وسر انجام در 7 آذرماه، ناوچه پیکان با سرنشیانان غیور و سرافراز آن به شهادت رسیدند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به حوادث هفته اخیر در کشور، تصریح کرد: مردم صف خود را از آشوبگران جدا کردند و بصیرت خود را نشان دادند. از دولت انتظار می‌‎رفت که با تدبیر و امید وارد عمل شود، ولی متاسفانه در اجرای این طرح بی‌تدبیری کرد.

وی ادامه داد: دشمنان تصور می‌کنند که با ایجاد آشوب و آتش زدن اموال عمومی می‌توانند به این نظام ضربه بزنند. جمهوری اسلامی ایران هشت سال در برابر صدام و کسانی که به او کمک می‌کردند، مقاومت کرد و در برابر آن‌ها به پیروزی رسید. دشمنان باید بدانند با این نوع اقدامات، فقط بصیرت ملت ایران را افزایش دادند و تنها به خودشان ضربه زدند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به گرانی بنزین، ادامه داد: گران شدن بنزین، مسئله یک شبه‌ نبود که برای آن تصمیم‌گیری کرد. اشتباه دولت این بود که بر خلاف شعارش، با ملت شفاف عمل نکرد، زیرا اگر دولت مردم را در جریان امور قرار می‌داد، بسیاری از اعتراضات و حوادث رخ نمی‌داد، زیرا مردم ثابت کردند برای دفاع از کشور و انقلاب، از چیزی دریغ‌ نمی‌کنند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری، بحث بنزین را به سران سه قوا و کارشناسان مربوطه واگذار کردند و فرمودند از تصمیم سران قوا حمایت می‌کنم. نحوه اجرای طرح برعهده دولت است. مقام معظم رهبری با صحبت‌های حکیمانه خود مانع توطئه دشمنان شدند. 

انتهای پیام
captcha