فتنه تمام نشده است
کد خبر: 3867736
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲

فتنه تمام نشده است

گروه سیاست و اقتصاد ــ مورخ و استاد دانشگاه گفت: با بیان اینکه فتنه تمام نشده است، گفت: دشمن همچنان به دنبال ایجاد فتنه است که نمونه بارز آن حوادث آبان‌ماه بود.

فتنه تمام نشده است

به گزارش ایکنا از اصفهان، حشمت‌الله قنبری، مورخ و استاد دانشگاه، امروز دوشنبه در مراسم بزرگداشت ۹ دی مردم اصفهان که در میدان انقلاب برگزار شد، اظهار کرد: اگر ابعاد فتنه ۸۸ واکاوی و بازخوانی شود، حقایق تکان دهنده و مهمی برای همگان آشکار خواهد شد و دنیا بیش از پیش به عظمت ملت ایران پی خواهد برد.

وی افزود: سران استکبار و نظام سلطه در سال 88 دست به ایجاد توطئه در داخل کشور زدند و فرصت را برای عملیاتی کردن برنامه‌های شوم خود که در طول انقلاب اسلامی به بن‌بست خورده بود، غنیمت شمردند.

این مورخ و استاد دانشگاه، ادامه داد: مقام معظم رهبری در سال 88، بار رهنمودهای ارزشمند خود، ملت را آگاه و قلب مردم را متحول کردند. مردم نیز از ایشان تبعیت کردند و به صحنه آمدند و نقشه دشمنان را نقش برآب کردند، به همین دلیل امیدواری دشمن به یاس تبدیل شد.

قنبری با بیان اینکه فتنه تمام نشده است، گفت: دشمن همچنان به دنبال ایجاد فتنه است که نمونه بارز آن حوادث آبان‌ماه بود. اما باز مقام معظم رهبری با رهنمودهای ارزشمند خود برنامه‌ریزی‌های دشمن را درهم کوبیدند. مردم نیز نشان دادند مصیبت‌ها و بی‌تدبیری‌ها را تحمل می‌کنند، اما دست از انقلاب بر نمی‌دارند.

وی با اشاره به حضور مردم در مراسم بزرگداشت 9 دی، افزود: این نوع اجتماعات، میثاق با اسلام و ولایت و برای پیروی و تبعیت از ولی امر مسلمین است.

قنبری تصریح کرد: مطالبه مردم از مسئولان این است که مشکلات‌شان برطرف شود و وضع اقتصادی جوانان‌شان سامان پیدا کند.

انتهای پیام
captcha