زمان آغاز نمایشگاه قرآن 99 تغییر کرد
کد خبر: 3879326
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
مرتضی خدمتکار خبر داد:

زمان آغاز نمایشگاه قرآن 99 تغییر کرد

معاون اجرایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن از تغییرات در زمان آغاز و پایان بیست‌وهشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن در تهران خبر داد.

تغییر زمان برپایی نمایشگاه قرآن / تمهیدات برای لیالی قدر

مرتضی خدمتکار، معاون اجرایی بیست‌وهشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به تغییر در زمان آغاز به کار نمایشگاه قرآن، گفت: چند ماه قبل بر اساس جلساتی که با مسئولان مصلای امام خمینی(ره) داشتیم، توافق شد تا روز پایانی نمایشگاه، 25 ماه مبارک رمضان مصادف با 30 اردیبهشت‌ماه باشد، حتی این زمان در نشست خبری رئیس نمایشگاه قرآن با اصحاب رسانه به عنوان زمان قطعی نمایشگاه اعلام شد.

خدمتکار به برگزاری جلسات بیشتر با مدیران مجموعه مصلای امام خمینی(ره) بعد از نشست خبری اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه تغییراتی در مجموعه مدیران مصلی روی داد، مسئولان جدید، ملاحظات و محدودیت‌هایی درباره آماده‌سازی مصلی برای نماز عید فطر داشتند. نهایت تاریخی که برای استفاده از ظرفیت مصلی اعلام شد، 28 اردیبهشت‌ماه، مصادف با 23 ماه رمضان بود.

وی بیان کرد: با تغییر روز اختتامیه، اگر آغاز به کار را همان تاریخ از قبل اعلام شده در نظر می‌گرفتیم، تعداد روزهای نمایشگاه سه روز کاهش می‌یافت. البته زمان آغاز به کار نمایشگاه قرآن به این دلیل 16 اردیبهشت‌ماه اعلام شده بود که فاصله زمانی قابل قبولی از پایان نمایشگاه کتاب در محل مصلی داشته باشد. با توجه به اینکه نمایشگاه کتاب روز اول ماه رمضان پایان می‌یابد، به دنبال این بودیم تا این فاصله رعایت شود تا همچون سال‌های قبل مشکلی برای برپایی غرفه‌ها ایجاد نشود.

خدمتکار با بیان اینکه مسئولان برپایی نمایشگاه کتاب، حداقل به فرصت چهار روزه برای جمع‌آوری غرفه‌ها، نیاز دارند، اظهار کرد: با توجه به این موارد با مسئولان نمایشگاه کتاب توافق شد تا آغاز نمایشگاه قرآن 13 اردیبهشت‌ماه 99 مصادف با هشتم ماه رمضان باشد.

وی همچنین به برپایی نمایشگاه قرآن در لیالی قدر اشاره کرد و گفت: در صورت مهیا بودن شرایط، نمایشگاه در شب‌های قدر حداقل تا ساعت 2 بامداد میزبان مخاطبان باشد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۴:۱۲
0
0
ببخشید اولین باره دارید نمایشگاه برگزار می کنید!؟
ازسالهای قبل همینطور بوده برادر!!!!
captcha