فروش آثار نشر دارالعرفان با ۵۰ درصد تخفیف
کد خبر: 3887312
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

فروش آثار نشر دارالعرفان با ۵۰ درصد تخفیف

همزمان با مبعث حضرت ختمی مرتبت و حمایت مؤسسه دارالعرفان از شعار در خانه بمانیم، به منظور استفاده بهینه و مفید از اوقات فراغت و روز‌های قرنطینه خانگی، آثار استاد حسین انصاریان با ۵۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

به گزارش ایکنا، سیدمحمدجواد حسینی اشکوری، مدیر انتشارات مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان، امروز، ششم فروردین‌ماه، ضمن تبریک مبعث حضرت رسول اکرم(ص) و آغاز سال جدید، اظهار کرد: به منظور بهره‌وری بیشتر مردم از روزهایی که باید در خانه بمانیم و حمایت از توصیه پزشکان مبنی بر قرنطینه خانگی، مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان، مرکز نشر آثار استاد انصاریان، بر آن شد که آثار وی و سایر آثار علمی این انتشارات را با ۵۰ درصد تخفیف به همه مخاطبان و دوستداران اهل بیت(ع) در اقصی نقاط کشور عرضه کند.

وی بیان کرد: این طرحِ ویژه همزمان با مبعث رسول خوبی‌ها آغاز و با توجه به اعیاد نورانی شعبان تا پایان شعبان ادامه خواهد داشت. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید و سفارش محصولات این طرح همه‌روزه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با شماره ۰۹۱۹۶۵۲۲۰۲۴ آقای ابوالقاسمی تماس بگیرند.

یادآور می‌شود برای مشاهده لیست منشورات طرح مذکور به همراه قیمت به آدرس اینترنتی http://www.ansaryan.com/farsi/۹۲۰۳۴.html مراجعه کنید.

انتهای پیام
captcha