ویژه‌برنامه «یه حس خوب» برگزار می‌شود
کد خبر: 3888012
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸

ویژه‌برنامه «یه حس خوب» برگزار می‌شود

رییس فرهنگسرای خانواده از برگزاری بسته خدمات سلامت روان با عنوان «یه حس خوب» از ویژه‌برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در روز‌های شیوع ویروس کرونا و خانه‌نشینی اجباری شهروندان با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده، پروانه دوستی، رییس فرهنگسرای خانواده با تبریک فرارسیدن سال نو از برگزاری بسته خدمات سلامت روان با عنوان «یه حس خوب» به منظور ارتقای سطح سلامت اجتماعی و کیفیت زندگی خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا به منظور رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با این بیماری و تاکید بر حضور شهروندان در خانه‌های خود، در حوزه سلامت روان خدماتی به صورت رایگان در بستر فضای مجازی و سامانه تلفنی در قالب ویژه برنامه «می‌آید از پسِ چه خبرها؟ سلامتی...» با شعار #سالمو_مبارک از ٢ تا ۳۱ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۹ به شهروندان ارائه می‌شود.

وی در ادامه گفت: این برنامه در سه بخش «روان آنلاین» با ارائه مشاوره تلفنی و مجازی رایگان در حوزه کودک و نوجوان و خانواده، «یک دقیقه آرامش» تولید و انتشار کلیپ، موشن گرافیک و اینفوگرافی آموزشی با موضوع روانشناسی و سلامت روان شامل حفظ آرامش کودکان، راهکار‌های مواجهه با سوگ عزیزان، راه‌های بهبود روابط در دوران خانه‌نشینی و «کتاب گراف آرامش» معرفی کتاب‌های مفید روانشناسی در قالب اینفوگرافی طراحی شده است.

شهروندان برای بهره‌مندی از بسته خدمات سلامت روان می‌توانند به صفحه اینستاگرام سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران @farhangsara و نیز صفحه فرهنگ‌سرای خانواده به نشانی @farhangsara_khanevade مراجعه و برای دریافت مشاوره آنلاین با شماره تلفن‌های ۰۹۲۱۲۲۶۳۵۷۹، ۰۹۹۲۹۶۳۳۱۸۸، ۰۹۲۲۰۲۷۶۱۶۷ یا ۰۹۱۰۵۹۳۱۳۶۶ تماس بگیرند.
انتهای پیام
captcha