قرارگاه فعالیت طلاب در فضای مجازی تشکیل شود
کد خبر: 3894763
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲

قرارگاه فعالیت طلاب در فضای مجازی تشکیل شود

امام جمعه اصفهان با اشاره به فعالیت تبلیغی طلاب در فضای مجازی، گفت: لازم است قرارگاهی برای متمرکز کردن فعالیت‌های گروه‌های مختلف در فضای مجازی تشکیل شود و به ثبت برسد، تا عملکردها بیش از گذشته نتیجه‌بخش شود.

قرارگاه فعالیت طلاب در فضای مجازی تشکیل شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، در دیدار جمعی از مسئولان و نمایندگان گروه‌های جهادی فعال در فضای مجازی استان اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه طلاب و روحانیون جوان به ابزارهای روز و روش‌های نوین تبلیغی در فضای حقیقی و مجازی آشنا هستند و اقدامات خوبی توسط دفتر تبلیغات اسلامی، بسیج طلاب، مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان و غیره انجام شده است.

وی فعالیت گروه‌های جهادی در فضای مجازی را بسیار ارزشمند دانست و افزود: در ایامی که مردم مجبور هستند به واسطه ویروس کرونا در خانه بمانند، طلاب و روحانیون با راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی، تلاش کرده‌اند به شبهات و سؤالات قشرهای مختلف پاسخ دهند و معارف اسلامی را در قالب‌های نوین به دست آنان برسانند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: لازم است قرارگاهی برای متمرکز کردن فعالیت‌های گروه‌های مختلف در فضای مجازی تشکیل شود و به ثبت برسد، تا عملکردها بیش از گذشته نتیجه‌بخش شود، همچنین نامی جامع برای آن در نظر گرفته شود تا گروه‌های مختلف طلاب و روحانیون را شامل شود.

وی گفت: عملکرد طلاب و روحانیون در این ایام نشان داد که آنان به صورت خودجوش و با حمایت و راهنمایی برخی از مراکز حوزه علمیه، می‌توانند در هر شرایطی راهکار و شیوه مناسب برای ارتباط با مردم و راهنمایی آنان را طراحی و اجرا کنند و این اقدامات نشان از دغدغه ایشان برای گسترش معارف الهی و اسلامی است.

آیت‌الله طباطبایی نژاد یادآور شد: تبلیغ برای روحانیت، تبلیغ دین است، چراکه با انعکاس فعالیت‌ گروه‌های مختلف طلاب و روحانیون در عرصه‌های جهادی حقیقی و مجازی، مردم بیش از پیش احساس می‌کنند که روحانیت همانند گذشته در کنار آن‌ها است.

وی گفت: اینکه مردم می‌بینند روحانیون در همه عرصه‌ها به صورت جهادی فعالیت دارند و یا نسبت به جمعیت خود، بیشترین شهید را در جنگ تحمیلی به نظام و کشور اهدا کرده‌اند، بسیار اثرگذار است.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: آمار اقدامات و فعالیت‌ها باید به صورت صحیح توسط قرارگاهی که تشکیل می‌شود به اطلاع مردم برسد، همچنین این اخبار علاوه بر فضای مجازی، در روزنامه‌ها و سایر قالب‌های خبری انعکاس یابد.

انتهای پیام
captcha