تفکر نژادپرستانه رژیم صهیونیستی خطری برای کل بشریت است
کد خبر: 3900748
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶

تفکر نژادپرستانه رژیم صهیونیستی خطری برای کل بشریت است

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اصفهان گفت: رژیم صهیونیستی مرکز فتنه‌گری در جهان اسلام و در میان بشریت بوده و تفکر نژادپرستانه این رژیم خطری است که مقابله با آن را ضروری می‌سازد.

تفکر نژادپرستانه رژیم صهیونیستی خطری برای کل بشریت است

حجت‌الاسلام مهدی گرجی، مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در استان اصفهان، در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، با بیان اینکه مسئله فلسطین مسئله‌ای قومی و حتی دینی نیست، اظهار کرد: بنابر شریعت اسلام، اگر مسلمانی فریاد دادخواهی سر دهد و مسلمانان به او اعتنا نکنند، مسلمان نیستند. در واقع موضوع فلسطین مسئله‌ای انسانی است و اتفاقی که برای این سرزمین و مردمش رخ داد، فوق‌العاده ناجوانمردانه بود؛ اینکه ملتی را فریب داده و افراد بیگانه را به جای آنها در سرزمین‌شان ساکن کنند و آن ملت را به زور تحت سلطه خود قرار دهند.

وی افزود: علاوه بر این، مرکزی را برای فتنه‌گری در جهان اسلام و بلکه در میان بشریت ایجاد کرده‌اند که مبتنی بر تفکر نژادپرستانه و برتری یک قوم بر اقوام دیگر است. این خطری است که احساس می‌شود و به همین دلیل، ما در روز جهانی قدس با این خطر مقابله و از این تفکر اعلام بیزاری می‌کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اصفهان بیان کرد: راه‌حل عادلانه مسئله فلسطین همان راهکاری است که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مبنی بر اینکه مردم و ساکنان اصلی فلسطین اعم از مسیحیان، یهودیان و مسلمانان یک انتخابات آزاد برگزار کرده و دولتی متشکل از همه مذاهب و اقوام این سرزمین تشکیل دهند. در حال حاضر، جمعی با زور سرنیزه خودشان را در آنجا حاکم کرده‌اند، به مذاهب مختلف توهین می‌کنند، خودشان را برتر می‌دانند و مایه ناراحتی ملت‌ها شده‌اند.

حجت‌الاسلام گرجی تصریح کرد: امروز اهمیت رسانه‌ها کمتر از یک اجتماع مردمی نیست. فعالیت مردم در رسانه‌ها و اعلام برائت از ظلم و ستم فوق‌العاده موثر است و هشتگ‌هایی که امروز در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، حکایت از بیزاری و ناراحتی قاطبه افراد بشر و به خصوص مسلمانان دارد.

انتهای پیام
captcha