نامه اوقاف به وزارت بهداشت درباره زمان برپایی مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3902584
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
به منظور تعیین تکلیف برپایی مهمترین رویداد قرآنی کشور /

نامه اوقاف به وزارت بهداشت درباره زمان برپایی مسابقات بین‌المللی قرآن

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه طی نامه‌ای به وزیر بهداشت، آخرین وضعیت برگزاری این مسابقات را جویا شده است.

نامه اوقاف به وزارت بهداشت درباره زمان برپایی مسابقات بین‌المللی قرآنبه گزارش ایکنا، سرنوشت سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران، که براساس برنامه باید اواخر فروردین‌ سال جاری برگزار می‌شد و شیوع ویروس کرونا آن را به تعویق انداخت، همچنان مبهم است.

آخرین خبر از وضعیت این مسابقات به نامه مهدی قره‌شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بازمی‌گردد، نامه‌ای که طی روزهای اخیر ارسال شده و در آن سرنوشت این مسابقات و بررسی امکان برگزاری آن در زمان مقتضی مورد سوال قرار گرفته است. انتظار می‌رود طی روزهای آینده پاسخ این استعلام، اعلام و سرنوشت مسابقات به طور کامل روشن شود.

پیش‌تر ایکنا طی یادداشتی احتمالات برگزاری این دوره از مسابقات را مورد بررسی قرار داد و در آن احتمال دچار شدن سرنوشت مسابقات بین‌المللی قرآن به سرنوشت نمایشگاه قرآن را پیش‌بینی کرده بود. به نظر می‌رسد در وضعیتی که کرونا رقابت عظیمی همچون المپیک را به تعطیلی کشانده است، تعطیلی یک‌ساله مسابقات بین‌المللی قرآن دور از ذهن نباشد.

پاسخ وزیر بهداشت به استعلام سازمان اوقاف و امور خیریه طی روزهای آینده وضعیت را مشخص خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha