مهلت ارسال آثار به جشنواره پایان‌نامه‌های برتر قرآنی تمدید شد
کد خبر: 3904518
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
تا یکم مهرماه؛

مهلت ارسال آثار به جشنواره پایان‌نامه‌های برتر قرآنی تمدید شد

با توجه به تعویق زمان برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، مهلت ارسال پایان نامه‌های برتر دینی و قرآنی تا یکم مهرماه سال جاری، تمدید شد.

جشنواره پایان‌نامه‌های برتر قرآنی

به گزارش ایکنا، بنا بر اعلام معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با توجه به تعویق زمان برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، مهلت ارسال پایان نامه‌های برتر دینی و قرآنی تا یکم مهرماه سال جاری، تمدید شد.
 
در فراخوان نوزدهمین جشنواره ملی پایان نامه‌های برتر دینی و قرآنی دانشجویان که در تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه ۹۸ به دانشگاه‌ها ارسال شد، مهلت ارسال پایان‌نامه‌ها اول اردیبهشت‌ماه ۹۹ ذکر شده بود؛ بنابراین تمامی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا که در ترم دوم سال تحصیلی گذشته و همچنین در طول سال تحصیلی جاری دفاع شده باشند امکان شرکت در این دوره را خواهند داشت.

متقاضیان لازم است پایان‌نامه‌های خود را در قالب فایل الکترونیکی(به همراه مشخصات کامل خود) به نشانی الکترونیک دبیرخانه quranmsrt.ir@gmail.com و یا نشانی پستی تهران، شهرک قدس، خیابان خوردین، خیابان هرمزان، نبش پیروزان جنوبی، ساختمان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، طبقه ۱۲، اداره کل فرهنگی و اجتماعی ارسال کنند.

به گفته رشید جعفرپور، دبیر این جشنواره، در این دوره، دو بخش ویژه «نماز» و «امر به معروف و نهی از منکر» در نظر گرفته شده است که پایان‌نامه‌های مرتبط با موضوعات فوق به صورت جداگانه مورد ارزیابی قرار گرفته و جوایزی نیز پیش‌بینی شده است.

متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون مراحل ثبت‌نام با شماره ۰۲۱۸۲۲۳۳۲۴۵ تماس بگیرند.
انتهای پیام
captcha