جشنواره فیلم کوتاه نماز برگزار می‌شود
کد خبر: 3909910
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
در اصفهان؛

جشنواره فیلم کوتاه نماز برگزار می‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان از برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه با موضوع «نماز» خبرداد.

جشنواره «فیلم کوتاه نماز» برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، احمدی‌‌فر، رئیس حوزه هنری استان اصفهان، امروز، 21 تیرماه در نشست همکاری حوزه هنری با ستاد اقامه نماز استان اصفهان، اظهار کرد: حوزه هنری یکی از متولیان حوزه فرهنگ و هنر است و در این زمینه می‌تواند خدمات ارائه دهد.

وی  افزود: حوزه هنری استان اصفهان قبلا در زمینه موضوعاتی مثل عاشورا، اربعین، دهه کرامت، پیامبر(ص)، باغ بسم الله، اسماء حضرت علی(ع) و... فعالیت داشته و کارهای ارزشمندی از خود به یادگار گذاشته است. موضوع نماز نیز از جمله موضوعاتی است که کمتر به آن پرداخته شده و این ظرفیت را دارد که بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام رنجبر، رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان  نیز  با اشاره به لزوم برگزاری این جشنواره که برای نخستین بار توسط ستاد اقامه نماز برگزار می شود، گفت: ستاد اقامه نماز استان اصفهان قصد دارد این جشنواره را با همکاری حوزه هنری استان اصفهان به صورت ملی برگزار نماید. قصد داریم از تخصص حوزه هنری استان اصفهان در زمینه برگزاری جشنواره‌های فیلم بهره مند شویم و یک فراخوان دقیق و حرفه ای ارائه نماییم.

وی همچنین با اشاره به شرایط پیش آمده از بیماری کرونا خاطرنشان کرد: نمایش و انتشار فیلم‌های این جشنواره با توجه به شرایط موجود، شاید به صورت مجازی برگزار شود و البته در نظر داریم فیلم‌های برگزیده را با کمک صدا و سیمای مرکز اصفهان پخش نماییم.

رنجبر یکی از اهداف مهم این جشنواره را علاوه بر نشان دادن جایگاه والای نماز، حضور مخاطبان نوجوان و جوان و مشارکت خانواده‌ها در این جشنواره عنوان کرد.

در پایان این نشست مقرر شد تفاهمنامه‌ای بین دو دستگاه منعقد و مراحل اجرایی برگزاری این جشنواره آغاز شود. 

انتهای پیام
captcha