ارسال درب‌های حرم امامین کاظمین برای نصب به عراق
کد خبر: 3910456
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

ارسال درب‌های حرم امامین کاظمین برای نصب به عراق

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی از ارسال ۴ درب جدید برای مسجد صفوی واقع در پشت ضریح مطهر امامین کاظمین به کشور عراق خبر داد.

درب‌های جدید حرم امامین کاظمین برای نصب به عراق ارسال شداکبر پارسا، مسئول ستاد بازسازی عتبات‌عالیات خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: 4 درب جدید برای مسجد صفوی واقع در پشت ضریح مطهر امامین کاظمین که ساخت آن در مشهد آغاز شده بود پس از طی مراحل آماده‌سازی و مونتاژ برای نصب به کشورعراق ارسال شد.

وی ادامه داد: کار بسته‌بندی برای ارسال این محموله در اسفندماه 98 انجام شد، اما با شیوع کرونا و بسته شدن مرزها این کار به تعویق افتاد. برای ساخت این درب‌ها، حدود هشت میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده و حدود 6 کیلو طلا مورد استفاده قرار گرفته است.

پارسا خاطرنشان کرد: آماده‌سازی درب و چارچوب کار دست هنرمندان خراسان و قلم‌کاری و میناکاری آن از سوی هنرمندان اصفهانی صورت گرفت. براساس آنچه معین شده، بنا است در صورت فراهم شدن شرایط نصب درب‌ها تا روز شهادت امام جواد(ع) انجام شود.

مسئول ستاد بازسازی عتبات‌عالیات خراسان رضوی ضمن بیان ارادت مردم به ساحت مقدس ائمه اطهار(ع) بیان کرد: در خصوص تامین هزینه ساخت درب‌ها، بازسازی و توسعه حرم‌های اهل‌بیت(ع) مردم همیشه همراه ما بودند و ارادت خود را به ساحت مقدس اهل‌بیت(ع) نشان داده‌اند، حتی در شرایط سخت اقتصادی نیز شاهد کمک‌های مردمی برای توسعه و بازسازی حرم‌ها بوده‌ایم.

وی در پایان تصریح کرد: ارادتمندان می‌توانند در این راستا کمک‌های خود را به شماره حساب 0120200000000 بانک ملی و یا از طریق شماره کارت 6037991199529052 با نام ستاد بازسازی عتبات‌عالیات واریز کنند.

انتهای پیام
captcha