مراسم قرعه‌کشی مسابقه خطبه حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود
کد خبر: 3910873
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳

مراسم قرعه‌کشی مسابقه خطبه حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود

دبیر برگزاری مسابقه غیرحضوری خطبه‌خوانی حضرت زهرا(س) از برگزاری مراسم قرعه‌کشی این مسابقه با حضور مدیر حوزه‌های علمیه خبر داد. 

مراسم قرعه‌کشی مسابقه خطبه حضرت زهرا(س) برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام سیدحسن حسینی، دبیر برگزاری مسابقه غیرحضوری خطبه‌خوانی حضرت زهرا(س)، گفت: به همت اداره قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه و مشارکت نهادهای حوزوی مسابقه غیرحضوری خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) با مشارکت بیش از ۱۵ هزار طلبه و خانواده ایشان به صورت همزمان و مجازی برگزار شد.
 
مدیر اداره قرآن و حدیث معاونت تهدیب و تربیت حوزه‌های علمیه، افزود: در این مسابقه بیش از ۱۵ هزار نفر از طلاب حوزه‌های علمیه خواهران، برادران، جامعه الزهرا(س)، مرکز خدمات، جامعه المصطفی، حوزه‌های علمیه خراسان، اصفهان به همراه خانواده‌هایشان با هم به رقابت پرداختند که در نتیجه قریب به ۴۰۰ نفر به عنوان برگزیده انتخاب خواهند شد.
 
وی ضمن تشکر از پشتیبانی فنی و فناوری مرکز خدمات حوزه های علمیه افزود: بحمدالله با توجه به حمایت مراجع معظم تقلید تا پیش از این قرار بود از ۱۳۵ نفر از برگزیدگان تقدیر شود که با حمایت ایشان قریب به ۴۰۰ نفر رسید.
 
مدیر اداره قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه با اشاره به مشارکت مراکز و مؤسسات حوزوی اظهار کرد: به منظور برگزاری منسجم مسابقات در فصول و مناسبت‌های مختلف ستاد برگزاری مسابقات قرآن و حدیث نهادهای حوزوی با حمایت و پشتیبانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تشکیل شد که به فراخور زمان و مناسبت‌های پیش رو، مسابقات فرهنگی با مشارکت همه نهادهای حوزوی برگزار شود.
 
استاد حوزه علمیه قم یادآوری کرد: امید است روز شنبه، 28 تیرماه ساعت ۱۸ با حضور آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه و جمعی از مدیرانی که در این مسابقه نقش‌آفرینی کردند آیین قرعه‌کشی برندگان برگزار شود.
 
این مراسم روز شنبه ساعت ۱۸ در سالن آیت‌الله حائری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
captcha