نتایج آزمون ورودی آنلاین جامعه الزهرا(س) اعلام شد
کد خبر: 3910917
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸

نتایج آزمون ورودی آنلاین جامعه الزهرا(س) اعلام شد

نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) در سطوح ۲ و ۳ و بازپذیری از طریق سامانه سنجش و پذیرش این مرکز علمی اعلام شد.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین اباذر عمرانی‌فر، مدیر سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به مشخص شدن نتایج آزمون ورودی سطوح ۲ و ۳ و بازپذیری بیان کرد: داوطلبان می‌توانند برای مشاهده نتیجه آزمون با کد رهگیری ثبت نام به سامانه پذیرش جامعه الزهرا (س) به نشانی paziresh.jz.ac.ir مراجعه کنند.

مدیر سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) افزود: در آزمون ورودی سطح ۲ و ۳ نزدیک به ۵ هزار نفر شرکت کرده بودند که حدود دوسوم آن‌ها قبول و برای مصاحبه دعوت شده‌اند.

وی ادامه داد: قبول‌شدگان می‌بایست پس از مطالعه دفترچه راهنما، از ۲۴ تیرماه با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش برای مصاحبه حضوری ثبت نام و مدارک مورد نیاز را از طریق همین سامانه ارسال کنند.

عمرانی‌فر خاطرنشان کرد: نتایج آزمون سطح ۴ نیز به زودی اعلام و پذیرفته‌شدگان برای مصاحبه علمی دعوت می‌شوند.

وی گفت: آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) روز ۳۰ خرداد ماه با حضور حدود ۵ هزار داوطلب به صورت برخط برای سطح ۲ و ۳ و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای سطح ۴ به صورت حضوری برگزار شد و ثبت نام مصاحبه سطوح ۲، ۳ و بازپذیری ویژه پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی از ۲۴ تا ۲۷ تیرماه از طریق سامانه سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) انجام می‌شود.

عمرانی‌فر اظهارکرد: به اطلاع پذیرفته‌شدگان آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ و داوطلبان معاف از آزمون که تاکنون موفق به ثبت نام نشده‌اند می‌رساند جهت شرکت در مصاحبه می‌بایست از تاریخ ۲۴ تیر تا روز جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ (ساعت ۲۴) با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir/ ثبت نام کنند.

همچنین اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) در اطلاعیه‌ای ضمن توصیه به داوطلبان برای مطالعه دقیق دفترچه راهنمای آورده است:

۱. با توجه به شرایط خاص بهداشتی حاکم بر کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا و تمرکز مصاحبه‌ها در شهر قم، اولویت ثبت نام برای داوطلبان ساکن شهر قم و مناطقی است که وضعیت آن‌ها عادی اعلام شده باشد.

۲. رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی و استفاده از ماسک و دستکش برای همه داوطلبان الزامی است. از به همراه آوردن کودکان و نوجوانان به جامعه الزهرا در روز مصاحبه خودداری کنید.

۳. ساکنان مناطقی که وضعیت آن‌ها قرمز یا در حالت هشدار اعلام شده است یا افرادی که به دلیل وجود شرایط خاص فعلاً نمی‌توانند در مصاحبه شرکت کنند، می‌توانند در نوبت بعدی که به زودی اعلام خواهد شد اقدام به ثبت نام نمایند.

شایان ذکر است در صورت تعویق زمان مصاحبه، ممکن است شروع تحصیل این دسته از داوطلبان به نیمسال دوم موکول شود.

۴. پذیرفته شدگان رشته فلسفه اسلامی فعلاً امکان ثبت نام ندارند و زمان ثبت آن‌ها به زودی از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha