شناسایی ۲۴۵۰ بیمار جدید کرونایی / فوت ۱۵۶ بیمار در شبانه روز گذشته
کد خبر: 3915269
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
لاری خبر داد؛

شناسایی ۲۴۵۰ بیمار جدید کرونایی / فوت ۱۵۶ بیمار در شبانه روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته براساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

شناسایی ۲۴۵۰ بیمار جدید کووید ۱۹ / فوت ۱۵۶ بیمار در شبانه روز گذشتهبه گزارش ایکنا، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۱۷ مردادماه، براساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۴۵ نفر از آنها بستری شدند.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۲۲ هزار و ۵۶۷ نفر رسیده است، گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۱۳۲ نفر رسید.

لاری اظهار کرد: خوشبختانه تا کنون ۲۷۹ هزار و ۷۲۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۴۱۳۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری ادامه داد: تا کنون دو میلیون و ۶۳۷ هزار و ۵۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند، تصریح کرد: استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام
captcha