تاکتیک فرعونی غرب برای خفیف کردن اسلام / همزمانی اسلام‌هراسی با عادی‌سازی روابط اتفاقی نیست
کد خبر: 3921835
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
مقدم‌فر تشریح کرد:

تاکتیک فرعونی غرب برای خفیف کردن اسلام / همزمانی اسلام‌هراسی با عادی‌سازی روابط اتفاقی نیست

مشاور فرهنگی ـ رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه طرح غربی‌ها برای خفیف کردن ارزش‌های اسلامی یک تاکتیک قدیمی و فرعونی است، گفت: آنها در همین راستا دست به اقداماتی مانند آتش ‌زدن قرآن و کشیدن کاریکاتور پیامبر(ص) می‌‌زنند تا مانع گرایش روزافزون به اسلام در غرب شوند، اما این تاکتیکی سوخته و لورفته‌ است که دیگر جواب نمی‌دهد.

حمیدرضا مقدم‌فر

حمیدرضا مقدم‌فر، مشاور فرهنگی ـ رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران، در گفت‌وگو با ایکنا، درباره اهداف قرآن‌سوزی و توهین به ساحت پیامبر(ص) در برخی کشورهای غربی همزمان با پیشبرد طرح عادی‌سازی روابط اعراب و اسرائیل از سوی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها گفت: تردیدی نیست که این حرکات سناریویی طراحی‎شده برای مقابله با گسترش اسلام و معارف قرآنی در سطح جهان است.

رشد روزافزون گرایش به اسلام در غرب

وی افزود: اخیراً گرایش به اسلام و قرآن در غرب آسیا و حتی اروپا توسعه پیدا کرده و چند سالی است که براساس نظرسنجی‌ غربی‌ها، کاملاً روشن شده که علاقه و باور به آموزه‌ها و اعتقادات اسلامی رشد یافته و از سوی دیگر مکتب لیبرالیسم به بن‌بست رسیده و سقوط کرده است.

مقدم‌فر اظهار کرد: امروز مردم کشورهای غربی خلئی را احساس می‌کنند و تشنه عدالت و سبک زندگی صحیح و انسانی هستند و به تدریج به این نتیجه رسیده‌اند که این مسئله در اسلام و قرآن وجود دارد. لذا امپراتوری رسانه‌ای غرب به دنبال آن است که چنین اتفاقی نیفتد.

تاکتیک سوخته دشمنان برای مقابله با اسلام

مشاور فرهنگی ـ رسانه‌ای فرمانده کل سپاه بیان کرد: یکی از طرح‌ها و تاکتیک‌های آنها، خفیف کردن ارزش‌های اسلامی با اقداماتی مانند آتش زدن قرآن و کشیدن کاریکاتور پیامبر (ص) است و این یک تاکتیک قدیمی و فرعونی است. همانطور که فرعون طبق آیه «فَاسْتَخَفَّ قَوْمَهُ فَأَطاعُوهُ» قوم خود را خوار و خفیف می‌کرد تا از او اطاعت کنند، آنها نیز می‌خواهند معارف اسلامی و مقدسات مسلمانان را خفیف کنند تا مردم غرب نیز از قرآن و اسلام دور شوند و به آنها گرایش پیدا کنند، اما این یک تاکتیک سوخته و لورفته‌ است که دیگر جواب نمی‌دهد.

مقدم‌فر یادآور شد: در این رابطه مسلمانان در ایران و سایر کشورهای اسلامی، باید هوشیاری بیشتری نسبت به قبل نشان دهند و شیوه‌های رسانه‌های غربی علیه اسلام را بشناسند. غربی‌ها میلیاردها دلار در قالب رسانه و دیپلماسی عمومی برای ترسیم چهره‌ای زشت از اسلام هزینه می‌کنند تا جلوی گرایش روزافزون مردم به اسلام را بگیرند اما خوشبختانه در سال‌های اخیر ثابت شده که این تلاش‌ها کاملاً نتیجه عکس داده است.

مشاور فرهنگی ـ رسانه‌ای فرمانده کل سپاه تصریح کرد: تمامی قرائن و شواهد به گونه‌ای است که سنت و اراده الهی بر این قرار گرفته که اسلام در دنیا تعالی پیدا کند و کلمه حق جهانی شود. هر چه اسلام‌ستیزان تلاش می‌کنند اولاً بر ضد خودش تبدیل شده و ثانیاً فضایی در دنیا ایجاد شده که یک عطش جهانی برای گرایش و آشنایی با قرآن و اسلام پیدا شده و لازم است مردم کشورمان به ویژه نخبگان حوزوی و دانشگاهی متوجه شوند که این فرصتی الهی است که خداوند برای رشد و گسترش جهانی معارف اسلام و قرآن در اختیار ما قرار داده است.

انتهای پیام
captcha