اهدای کتب فرهنگی ایران به مؤسسه قرآنی بمبئی
کد خبر: 3923838
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵

اهدای کتب فرهنگی ایران به مؤسسه قرآنی بمبئی

خانه فرهنگ ایران در بمبئی کتب و اقلام فرهنگی به زبان‌های مختلف به مؤسسه قرآنی «نبأ» این شهر اهدا کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ با توجه به انتقال خانه فرهنگ ایران به محل جدید و گستردگی مراکز فرهنگی در بمبئی و پیرو درخواست‌های بسیار و مکرر برای گرفتن کتب و اقلام مذهبی به زبان‌های مختلف همچون فارسی، انگلیسی، عربی و اردو، خانه فرهنگ ایران در بمبئی به مراکز مختلف علمی و فرهنگی این شهر کتاب و اقلام فرهنگی اهدا کرد.

انجمن ایرانیان بمبئی (فتوت)، مسجد ایرانیان بمبئی، مدرسه علمیه ثارالله در منطقه سیوود نوی بمبئی، مدرسه علمیه تنظیم «آل یاسین» در منطقه وادالا، مدرسه علمیه الهادی در منطقه تلوجا و مؤسسه قرآنی نبأ از جمله مراکزی هستند که کتب و اقلام فرهنگی دریافت کردند.

مدیران مراکز مذکور طی تماس‌هایی ضمن قدردانی از خانه فرهنگ ایران اظهار امیدواری کردند که در زمان پساکرونا بتوانند فعالیت‌های مشترک و هر چه بیشتر با خانه فرهنگ ایران در بمبئی داشته باشند.

فرمان موسوی، نماینده مدرسه علمیه الهادی در منطقه تلوجا بمبئی جدید با حضور در محل جدید نمایندگی فرهنگی ایران در این شهر گفت: مدرسه علمیه الهادی در نزدیکی محل جدید خانه فرهنگ واقع شده است و بیش از 170 طلبه در آن مشغول تحصیل هستند و امیدواریم کتب و اقلام فرهنگی اهدایی بتواند کمک به‌سزایی در راستای پیشبرد فرآیند آموزشی طلاب این مدرسه باشد.

انتهای پیام
captcha