نشست «معرفت دینی و مواجهه با بحران‌ها» برگزار می‌شود
کد خبر: 3939552
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
از سوی دانشگاه علامه طباطبایی؛

نشست «معرفت دینی و مواجهه با بحران‌ها» برگزار می‌شود

نشست علمی «معرفت دینی و مواجهه با بحران‌ها» پنج‌شنبه هفته جاری از سوی گروه فلسفه و کلام اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

نشست علمی «معرفت دینی و مواجهه با بحران‌ها» برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا، در نشست «معرفت دینی و مواجهه با بحران‌ها» اسماعیل اثباتی، مهدی اخوان، محمود تقی‌زاده داوری، صالح حسن‌زاده، سعید طاوسی مسرور، علی کربلایی‌پازوکی و محمدجواد یاوری به ایراد سخنرانی می‎پردازند.

این نشست پنج‌شنبه، 20 آذر ماه، ساعت 10 الی 12 به صورت وبینار برگزار می‌شود، علاقه‌مندان برای حضور به عنوان مهمان می‌توانند به لینک https://meeting.atu.ac.ir/ch/knowledge شوید. برنامه این نشست به شرح زیر است:

«تأثیر دعا در پیشگیری از بیماری‌ها و بحران‌های روحی و روانی» با سخنرانی اسماعیل اثباتی از ساعت 10:05 تا 10:20، «مسئله شر از مشکله‌ای صرفاً نظری ـ منطقی تا دشواره‌ای وجودی ـ عملی» با سخنرانی مهدی اخوان از ساعت 10:20 تا 10:35، «بحران‌های فرهنگی در آثار ابونصر فارابی» با سخنرانی محمود تقی‌زاده‌داوری از ساعت 10:35 تا 10:50، «راه‌های گریز از بحران‌های پیش‌رو؛ معرفتی ـ اخلاقی ـ روانی» با سخنرانی صالح حسن‌زاده از ساعت 10:50 تا 11:05 ارائه می‌شود.

همچنین موضوعات «جایگاه و اهمیت عبرت‌پژوهی تاریخی در مواجهه با بحران‌ها» با ارائه سعید طاوسی‌مسرور از ساعت 11:05 تا 11:20، «روش‌شناسی مدیریت بحران‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی با تاکید بر آموزه‌های نهج‌البلاغه» با ارائه علی کربلایی پازوکی از ساعت 11:20 تا 11:35 و «جایگاه حوزه علمیه در مواجهه با بحران‌ها» با سخنرانی محمدجواد یاوری، عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) از ساعت 11:35 تا 11:50 بررسی خواهند شد. جمع‌بندی دبیر نشست نیز در انتهای نشست ارائه خواهد شد.

نشست علمی «معرفت دینی و مواجهه با بحران‌ها» برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha