دومین جشنواره «چلچراغ آسمانی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3947616
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴

دومین جشنواره «چلچراغ آسمانی» برگزار می‌شود

دومین جشنواره «چلچراغ آسمانی» باهدف تبلیغ و ترویج معارف قرآن و عترت و سبک زندگی اسلامی در فضای مجازی و شناسایی استعدادهای برتر در زمینه تولیدات رسانه‌ای برگزار می‌شود.

دومین جشنواره «چلچراغ آسمانی» برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، دومین جشنواره «چلچراغ آسمانی» از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانواده طلاب هنرمند و مؤسسه خانواده عقیق برگزار می‌شود.

موضوعات جشنواره مشتمل بر 20 آیه و 20 حدیث درباره سبک زندگی اسلامی است که شرکت‌کنندگان باید آثار جشنواره را با محوریت این موضوعات تولید کنند.

فراخوان بخش تولید محصول و اثر هنری این جشنواره در دو رده عمومی و ویژه اعلام شده است. در رده عمومی، همه تولیدکنندگان آثار هنری می‌توانند شرکت کنند و در بخش ویژه، فقط افرادی که تجربه تولید اثر هنری دارند، می‌توانند یکی از آثار گذشته خود را در قالب روایت کوتاه داستانی، فیلم کوتاه (داستانی و مستند)، پادکست، گرافیک (عکس‌نوشته و غیره) و یا آثار تصویری متحرک (موشن‌گرافی، پارالکس فوتو، کلیپ کامنت و غیره) ارسال کنند.

آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، توسط هیئت داوران بررسی و با دیگر آثار مقایسه می‌شوند و اگر مورد تأیید داوران قرار گیرند، کمک هزینه تولید اثر پرداخت می‌شود و صاحب اثر می‌تواند در کارگاه‌های تولیدی شرکت کند.

در بخش توزیع اثر هنری، افرادی که با فضای مجازی آشنایی کامل دارند و ممکن است دارای سایت، نرم افزار و یا کانال اجتماعی باشند، می‌توانند پس از پایان بخش تولید آثار هنری، فعالیت خود را آغاز کرده و آثار ارسالی برگزیده را در شبکه‌های اجتماعی توزیع کنند.

مربیان و اساتید این جشنواره از میان هنرمندانی هستند که تجربه تولید محتوای هنری-رسانه‌ای با محتوای قرآن و عترت در فضای مجازی را داشته‌اند.

در این جشنواره، به برگزیدگان جشنواره با توجه به کیفیت آثار مبالغ 300 هزار تومان تا پنج میلیون تومان اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر به نشانی https://ayat.farhang.gov.ir/fa/event/view/10530 و یا در شبکه‌های اجتماعی به نشانی aghighfamily@ مراجعه کنند و یا با شماره‌های تلفن 02537848919 و یا 09196929727 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha