مجموعه نشست‌های فقهی حقوقی کنگره سیدمرتضی برگزار می‌شود
کد خبر: 3955720
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲

مجموعه نشست‌های فقهی حقوقی کنگره سیدمرتضی برگزار می‌شود

مجموعه نشست‌های فقهی حقوقی کنگره بین‌المللی سیدمرتضی و در تداوم مجموعه نشست‌های گذشته برگزار می‌شود.

مجموعه نشست‌های فقهی حقوقی کنگره سیدمرتضی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، مجموعه نشست‌های کنگره سیدمرتضی از 15 آذرماه تاکنون در حال برگزاری است و پنل‌های مختلف آن مانند کتابخانه سیدمرتضی(ره)، آثار و اندیشه‌های قرآنی سید مرتضی(ره)، آثار و اندیشه‌های حدیثی سید مرتضی(ره)، آثار و اندیشه‌های ادبی سید مرتضی(ره)، آثار و اندیشه‌های تمدنی سید مرتضی(ره) و آثار و اندیشه‌های کلامی سید مرتضی(ره) مورد بحث قرار گرفته است.

در ادامه نشست‌های پنل حقوقی و فقهی برگزار می‌شود و در آن موضوعات؛ «حقوق عمومی و کتاب عیون اخبارالرضا(ع)»؛ «فرهنگ نیایش و دعا در کتاب عیون اخبار الرضا(ع)»؛ «احادیث سلسلة الذهب در عیون اخبار الرضا(ع)»؛ «احادیث عیون اخبارالرضا(ع)؛ آسیب‌ها و نقدها» و «اعتبارسنجی احادیث عیون اخبار الرضا(ع)» مور بحث قرار می‌گیرند.

در این نشست‌ها قاسم جوادی، استاد دانشگاه ادیان و مذاهب؛ حجج اسلام والمسلمین احمد غلامعلی، استاد دانشگاه قرآن و حدیث؛ محمدباقر ارسطا، استاد دانشگاه باقرالعلوم(ع) و حجج اسلام مسجدی و موسوی از استادان حوزه به ایراد بحث می‌پردازند.

یادآور می‌شود، آئین رونمایی از مجموعه آثار کنگره هم روز پنجشنبه، هفتم اسفندماه، برگزار می‌شود که جزئیات آن در قالب نشستی خبری تشریح می‌شود.

انتهای پیام
captcha