اخبار معارفی رسانه‌ها / آغاز ثبت‌نام در مسابقات قرآنی مدهامتان
کد خبر: 3955866
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷

اخبار معارفی رسانه‌ها / آغاز ثبت‌نام در مسابقات قرآنی مدهامتان

«آغاز ثبت‌نام در مسابقات قرآنی مدهامتان» یکی از عناوین مهم صفحات معارفی رسانه‌ها در روز جاری است.

به گزارش ایکنا؛ صفحات معارفی رسانه‌ها، امروز سه‌شنبه 5 اسفندماه اخبار متعددی منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌آید:
 
فارس
 
صفحه فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، امروز چهار خبر منتشر کرده است. در خبری با عنوان «برگزاری سومین همایش ملی خیر ماندگار» آمده است: سومین همایش ملی خیر ماندگار با موضوع مطالعه و ارزیابی نظام حکمرانی امور خیر در ایران برگزار می‌شود. این همایش از سوی نهادهایی چون سازمان اوقاف و امور خیریه بنیاد خیریه آلاء ۱۲ اسفند‌ماه در تهران برگزار خواهد شد. حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و حجت‌الاسلام سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی سخنرانان این همایش هستند. همایش ملی خیر ماندگار ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۹ در سالن همایش‌های سازمان اوقاف و امور خیریه واقع در تهران، خیابان نوفل لوشاتو، ساختمان مهر برگزار و به صورت زنده از طریق فضای مجازی هم پخش می‌شود.
 
سه خبر دیگر این صفحه در روز جاری شامل «توزیع ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار بسته بهداشتی و غذایی توسط اوقاف از ابتدای شیوع کرونا تا کنون»، «تلاوت مسعود نوری در کرسی تلاوت شورای عالی قرآن+فیلم» و «ترتیل صفحه ۴۰ قرآن کریم+فیلم،متن و مفاهیم آیات» هستند.
 
تسنیم
 
صفحه دین، قرآن و اندیشه خبرگزاری تسنیم، امروز هشت خبر منتشر کرده است. در خبری با عنوان «ثبت‌نام در مسابقات قرآنی مدهامتان آغاز شد» می‌خوانیم: ثبت‌نام چهاردهمین مسابقات قرآنی «مدهامتان» آغاز شده و تا ۳۱ فروردین سال آینده ادامه دارد. چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود. این مسابقه در رشته‌های تلاوت ترتیل، تلاوت تقلیدی، حفظ جزء 30 قرآن، اذان، مکبری، قرائت نماز، نقاشی آیات در رده سنی 7 تا 16 در سراسر کشور و ویژه آقایان و بانوان برپا می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه قرآنی تا 31 فروردین 1400 فرصت ثبت‌نام دارند، ضمن اینکه در سامانه بچه‌های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir، اطلاعات تکمیلی برای علاقه‌مندان در این خصوص ارائه شده است.
 
هفت خبر دیگر این صفحه در روز جاری شامل «آشنایی با دختران و پسران امام علی (ع)»، «بعد از مرگ به دعای اهل دنیا نیاز داریم/ آیا ماندن در بهشت، کسالت‌آور نمی‌شود؟»، «مناجات‌خوان قدیمی مسجد جمکران درگذشت»، «دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) به مناسبت روز پدر رونمایی شد+عکس»، «ولادت حضرت علی (ع) هیئت کجا برویم؟»، «راهی برای نجات از تمام بدى‌ها و دشمنی‌ها در بیان امام علی (ع)» و «آیه‌ای که امام خامنه‌ای درباره ضرورت ترک تعهد با دشمن اشاره کردند» هستند. 
 
ایرنا
 
صفحه معارف خبرگزاری ایرنا، امروز سه خبر منتشر کرده است. در خبری با عنوان «اختتامیه جشنواره ملی داستانک قرآن در عید مبعث برگزار می‌شود» آمده است: سیدمهدی جلیلی سنزیقی روز سه‌شنبه از داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره ملی ادبی داستانک خبر داد و گفت: پس از پایان مهلت ارسال آثار و تمدید پنج‌روزه تا ۲۵ بهمن‌ماه، داوران جشنواره، ۴۴۹ اثر از ۲۰۰ داستان‌نویس مشارکت‌کننده از ۲۷ استان کشور را داوری کردند و از میان آنان، تعداد ۳۴ اثر از ۲۸ داستان‌نویس مشخص شد.
 
وی اسامی آثار و داستان نویسان را به شرح ذیل اعلام کرد: «ربا» نوشته ابوالحسن اکبری از استان فارس، «یک» نوشته عطیه محقق از استان یزد، «طوبا» نوشته نغمه زاهدی از استان گیلان شهر رشت، «پلاک ۱۰» و «فرصت» نوشته محمدحسن مردانی از استان اصفهان، «هدیه» و «پرستار» نوشته عزیزالله محمدپور از استان مازندران شهر بابل، «بنز» نوشته کامران رضایی از کرمانشاه، «قفس آرزوها» و «پیش‌کسوت» از مجتبی موسوی از اصفهان؛ «بیراهه» و «ماسک» نوشته احمد سوسرائی از استان گلستان شهر آزادشهر، «زنبور عسل» از علی آهنی و «عملیات» نوشته محسن کلهر از همدان، «پیری و جوانی» نوشته فریده ترقی از استان هرمزگان جزیره کیش، «یک جفت پوتین برای فروش» نوشته سهراب اکبری از قم، «انتظار» نوشته محمود جانقربانی از تهران، «ماه‌گرفتگی» نوشته ریحانه رفیعی از استان البرز، «شمر» نوشته زینب جویا از تهران، «پرستو» نوشته سید حسن حسینی‌نژاد از استان گلستان شهر گرگان، «مادرها فراموش نمی‌کنند» و «روزی حلال، مرد و زن نمی‌شناسد» نوشته شهین عادلی از زنجان شهر خدابنده، «دریای کاغذی» نوشته خدیجه بابایی از قم، «قهرمانش» نوشته زینب توقع همدانی و «نیایش در تنهایی» نوشته ندا صمیمی از تهران، «وقتی که یاد گرفت بگوید بابا» و «اگر دیر رسیده بودی» نوشته هدا حشمتیان از سنقر، «میراث اخلاص» نوشته علی علوی‌مهر از اصفهان، «مادرانه» نوشته سهیلا سپهری از تهران، «جنگ جنگ با فرمانده» نوشته مهدیه حاجی‌زاده از قزوین، «وسعت عشق» نوشته مرضیه قوهستانی از استان فارس شهر خرامه، «بستنی توت‌فرنگی» نوشته مرضیه پژوهان‌فر از تهران؛ «به وقت نماز» نوشته رضوان رستم‌زاده از (خراسان رضوی شهر مشهد و «بابا بزی» نوشته دنیا اسکندرزاده از تهران.
 
دو خبر دیگر این صفحه در روز جاری شامل «راه‌یافتگان به نمایشگاه «عکس آیات» مشخص شدند» و «پشتیبانی از حقوق ملت ایران از نقاط برجسته کارنامه انیس نقاش است» هستند.
 
ایسنا
 
صفحه دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران امروز چهار خبر با عناوین «رسیدن به فوز شهادت نیازمند دو بال خدمت به دین و خدمت به مردم است»، «جشنواره ملی اعتکاف دانشگاهیان به فرصتی برای ترویج معنویت تبدیل شود»، «آیت‌الله محسن قمی درگذشت «انیس نقاش» را تسلیت گفت» و «درگذشت یکی از مداحان برجسته و پیشکسوت قم» منتشر کرده است. 
 
مهر
 
صفحه قرآن و عترت خبرگزاری مهر، چهار خبر با عناوین «فراخوان ثبت‌نام در مسابقه «مُدهامَتان» اعلام شد»، «باید موقوفات قرآنی را با کمک خیرین گسترش داد»، «ثبت دهه کرامت در تقویم رسمی کشور به تصویب شورای فرهنگ عمومی رسید» و «اولین دوره آزمون سراسری حفظ ۲۰ جزء قرآن در حال برگزاری است» منتشر کرده است.
 
میزان
 
صفحه دین و اندیشه خبرگزاری میزان، در روز جاری خبری منتشر نکرده است.
 
باشگاه خبرنگاران جوان
 
سه خبر صفحه قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران جوان در روز جاری شامل «کیفر دوری از یاد خداوند چیست؟ +صوت»، «مراسم یادبود آیت‌الله زابلی امشب برگزار می‌شود» و «نتیجه لذت بردن از گناه در کلام امیرالمومنین (ع)» هستند.

 

انتهای پیام
captcha