معرفی بازی‌های رایگان در پویش «بازینو» + لینک دریافت
کد خبر: 3960848
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
بخش دوم/

معرفی بازی‌های رایگان در پویش «بازینو» + لینک دریافت

در این گزارش، به معرفی بازی‌های رایگان شرکت‌کننده در پویش نوروزی «بازینو» پرداخته‌ایم و لینک دریافت و نصب هر یک از بازی‌ها نیز در بستر‌های مختلف برای استفاده مخاطبان آورده شده است. این پویش برای نخستین‌بار و با هدف حمایت از بازی‌های موبایلی برتر ایرانی راه‌اندازی شده است.

بازینو

به گزارش ایکنا، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، پویشی نوروزی با عنوان «بازینو» را با شعار «سال نو، بازی نو» برای نخستین‌بار و با هدف حمایت از بازی‌های موبایلی برتر ایرانی راه‌اندازی کرده است. این پویش کار خود را از اول فروردین ۱۴۰۰ آغاز کرده است و کاربران با نصب و انجام این بازی‌ها علاوه بر شرکت در یک فضای رقابتی، شانس دریافت جوایز ویژه‌ای را که برای آن در نظر گرفته شده را نیز خواهند داشت. پویش نوروزی «بازینو» تا ۲۰ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت و در قالب این پویش، بازی‌های موبایلی منتخب ایرانی، از طریق بستر دیجیتال در معرض انتخاب کاربران قرار گرفته تا آن‌ها بتوانند به سادگی این بازی‌ها را نصب کرده و از طریق تلفن همراه به دو صورت انفرادی و گروهی در ایام تعطیلات نوروز این بازی‌ها را انجام دهند و لذت حضور در یک فضای رقابتی سالم از طریق بازی را تجربه کنند.

در بخش نخست این گزارش به معرفی تعدادی از بازی‌های شرکت‌کننده در این پویش پرداختیم و لینک دریافت و نصب هر یک از بازی‌ها نیز در بستر‌های مختلف برای استفاده مخاطبان درج شد. در این قسمت و بخش دوم، به معرفی سایر بازی‌های پویش نوروزی «بازینو» به همراه لینک دریافت آنها می‌پردازیم.

 

شوترلند
بازی شوترلند


بازی شوترلند، به این شکل است که دشمنان روی یک مسیر خاص حرکت می‌کنند و بازیکن باید با چیدن مناسب مدافعان از رسیدن دشمنان به انتهای مسیر جلوگیری کند. بازیکن می‌تواند برای افزایش قدرت مدافعان آن‌ها را با هم ترکیب کند و همچنین با باز کردن صندوقچه به مدافعان جدید دسترسی پیدا کند یا آن‌ها را ارتقا دهد. این بازی از سوی گروه ای‌من‌گیم که تیم مستقل بازی‌سازی است و کار خود را از سال ۹۷ آغاز کرده، تولید شده است.
 
برای دریافت و نصب بازی شوترلند اینجا بروید.


 

ارباب جنگ
بازی ارباب جنگ


بازی ارباب جنگ، یک بازی آنلاین PvP در سبک Artillery است که با المان‌های استراتژی ترکیب شده است. این بازی در دنیایی فانتزی روایت می‌شود و بازیکن‌ها در آن کنترل اردوگاه خود را به عهده می‌گیرند و با مدیریت اردوگاه در مبارزات بین تانک‌ها شرکت می‌کنند. در بازی تعداد زیادی تانک و تیر متنوع وجود دارد که بازیکن‌ها می‌توانند با انتخاب تانک و تیر منتخبشان وارد مبارزات با تانک‌های دیگر شوند و با نابودی حریف در زمین، برای خود افتخار کسب کنند.
 
برای دریافت و نصب بازی ارباب جنگ از کافه بازار اینجا و برای دریافت و نصب آن از مایکت اینجا بروید.


 

فوتبال استارز
بازی فوتبال استارز


بازی فوتبال استارز، یک بازی فوتبالی مالتی پلیر و چندنفره آنلاین و آفلاین است که از سوی استدیوی بازی‌سازی درفش کاویانی تولید شده که در آن می‌توانید با دوستان خود رقابت هیجان‌انگیزی داشته باشید. در این بازی قادر خواهید بود تیم منتخب خود را برداشته و وارد کارزار تیم‌ها و باشگاه‌های مشهور دنیا شوید، در رویداد‌های فصلی شرکت کنید و جام قهرمانی را از آن خود کنید. بازی‌های فوتبالی آنلاین جزء موفق‌ترین بازی‌های موبایلی بوده‌اند.
 
برای دریافت و نصب بازی فوتبال استارز اینجا بروید.


 

سکه پزی
بازی سکه‌پزی


بازی سکه‌پزی در واقع الهام گرفته از یکی از بازی‌هایی است که احتمالاً در شهربازی‌ها بازی کرده‌ایم. در این بازی سکه‌هایی که دارید را روی زمین جلوی اجاق می‌اندازید تا توسط فر اجاق به جلو هول داده شوند و در نهایت به گودال جلوی زمین بیفتند. هدف اصلی در این بازی، انداختن خوردنی‌های مختلف درون گودال جلوی زمین و کامل کردن کلکسیون خوراکی‌هاست. فقط باید مراقب بود که خوراکی‌ها و سکه‌ها داخل گودال‌های کنار زمین نیفتند. قدرت‌های ویژه و مختلفی نیز در بازی وجود دارند که می‌توان با استفاده از آن‌ها خوراکی‌ها را زودتر به گودال جلویی انداخت.
 
برای دریافت و نصب بازی سکه‌پزی اینجا بروید.


 

جورندگان
بازی جورندگان


بازی‌های جورکردنی یا همان Match Three بازی‌های آشنایی هستند. جورندگان یک بازی در همین سبک است که در آن می‌توانید با دوستانتان یا با جورنده‌های دیگر به مبارزه آنلاین بپردازید.
برای دریافت و نصب بازی جورندگان اینجا بروید.


 

منچ
بازی نوستالژی منچ


تجربه سرگرمی‌های نوستالژی، همیشه یکی از اهداف ساخت بازی‌ها با رویکردی مدرن‌تر روی پلتفرم موبایل بوده است. شرکت نوآگیمز پس از تولید و انتشار بازی‌های موبایل، به سراغ بردگیم خاطره‌انگیر منچ رفته است. نوآگیمز این بازی قدیمی را آنلاین کرده و قوانین جدیدی را هم به آن اضافه کرده است. قوانین جدید سبک مدرن بازی با تمرکز بر روی کمرنگ کردن شانس، باعث به وجود آوردن تجربه موفق و منحصر به فردی در بازیکنان می‌شود که علاقه به بازی را چند برابر می‌کند و با اضافه کردن منچ ۶ نفره هیجان این بازی بیشتر شده است. در این بازی، علاوه بر اینکه می‌توانید به صورت آنلاین بازی را، انجام دهید این امکان به شما داد شده است تا به صورت آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) در یک دستگاه با دوستان خود بازی را انجام دهید.

برای دریافت و نصب بازی منچ اینجا بروید.


 

سایفارم
بازی سایفارم


سایفارم، یک بازی مزرعه‌داری و فارمینگ (farming) فضایی است. در این بازی شما مدیر یک ایستگاه فضایی به نام سایفارم هستید و محصولات زمینی را تولید و به سراسر فضا صادر می‌کنید. در ایستگاه فضایی خود از حیوانات نگهداری می‌کنید، به آن‌ها غذا می‌دهید و از آن‌ها دی‌ان‌ای (DNA) دریافت می‌کنید. ساکنین سایر سیاره به محصولات شما احتیاج دارند. آن‌ها محصولاتتان را از شما می‌خرند و به شما پول و آیتم‌هایی می‌دهند که برای پیشرفت نیاز دارید. شما می‌توانید با ساختن سکو‌های جدید، ایستگاه فضاییتان را گسترش دهید. ساختمان‌های پیشرفته بسازید و دی‌ان‌ای حیوانات را تغییر دهید. همچنین می‎توانید با سایر بازیکنان دوست شوید، با آن‌ها گروه تشکیل دهید و همکاری، چت و رقابت کنید.

داستان بازی در سال ۲۴۷۰ اتفاق می‌افتد. همه‌ موجودات جهان در صلح کامل به سر می‌برند. آن‌ها یاد گرفته‌اند که در کنار هم زندگی کنند و همدیگر را دوست داشته باشند. روی کره‌ی زمین سازمانی به نام «بانک دی‌ان‌ای زمین» یا به اختصار «بَدْناز» شکل گرفته است که مجموعه‌ای کامل از دی‌ان‌ای تمامی موجودات زنده‌ زمین را نگهداری می‌کند. بدناز برای گسترش حیات زمینی در جهان شروع به احداث ایستگاه‌هایی با نام «سایفارم» در فضا می‌کند. مدیریت این ایستگاه‌ها به داوطلبانی از کره‌ی زمین داده می‌شود. ایستگاه‌های فضایی سایفارم از حیوانات زمینی نگهداری می‌کنند و سایر محصولات زمینی را پرورش می‌دهند. موجودات دیگر سیاره‌ها از جمله نژاد‌های مختلفی از آدم فضایی‌ها و ربات‌ها به علت علاقه‌شان به حیوانات زمینی این دی‌ان‌ای‌ها را از سایفارم‌ها خریده و حیوانات زمینی را در سیاره خودشان پرورش می‌دهند. ایستگاه‌های پیشرفته‌تر قابلیت‌هایی مثل استخراج ژن‌های خاص حیوان‌ها و تغییر دادن دی‌ان‌ای را بدست می‌آورند و حیوان‌هایی با قابلیت‌های خاص تولید می‌کنند که توان زندگی کردن در سیاره‌های مختلف را دارند. اگر دوست دارید تا در گسترش حیات زمین در جهان مشارکت کنید، ایستگاه سایفارم خودتان را بسازید.

سایفارم یک بازی خانه‌سازی ایرانی برای موبایل و تبلت است که می‌توانید برای دریافت و نصب آن از طریق این لینک اقدام کنید.


 

پر سلاح
بازی پر سلاح


پر سلاح، یک بازی شوتر اول شخص با مکانیکی بهینه‌شده برای گوشی‌های هوشمند است و شما در بازی در نقش یک فرمانده خشمگین ظاهر می‌شوید که باید دشمنانتان را نابود و از مقر خودتان دفاع کنید. در بازی همان‌طور که از نامش پیداست، تعداد زیادی اسلحه، گجت و توانایی‌های مختلف وجود دارد و شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید در نبرد‌ها پیروز شوید و مراحل رو پشت سر بگذارید.

برای دریافت و نصب بازی پر سلاح اینجا بروید.
 


بازی بزن بهادر

بازی بزن بهادر یا کلش آف نیبرز (Clash of Neighbours)، بازی مشابه کلش آف کلنز (Clash of Clans) و کلش رویال (Clash Royale) است، اما تفاوت آن در بازی استراتژیک برای جنگ لوتی‌های محله است. شما با یک گرافیک جالب و با حال و هوای ایرانی می‌توانید در لیگ و مسابقات ماهانه، هفتگی و روزانه بازی کنید.
 
برای دریافت و نصب بازی بزن بهادر به اینجا و کافه بازار بروید. همچنین می‌توانید این بازی را از طریق مایکت دریافت کنید.


 
سنگ کاغذ قیچی

بازی سنگ کاغذ قیچی


بازی سنگ کاغذ قیچی، یک بازی رقابتی و آنلاین است که در آن دو نفر می‌توانند به رقابت می‌پردازند. هدف از ساخت بازی سنگ، کاغذ، قیچی، ایجاد یک سرگرمی سالم و در عین حال پر خاطره بوده است. مراحل ساخت بازی از رویداد کژوال کمپ ۲۰۲۰ کلید خورد و در حال حاضر در مراحل اولیه نشر و تولید است. در بازی سنگ کاغذ قیچی، هر فرد می‌تواند با کاربران آنلاین دیگر بازی کند، کارت‌های خود رو شخصی‌سازی کند و توانایی‌های ویژه مختلفی را امتحان کند.

برای دریافت و نصب بازی سنگ کاغذ قیچی اینجا بروید.
 
گزارش از مریم روزبهانی
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۷
0
0
عالی
captcha