ششمین فراخوان شرکت در دوره‌های مجازی کوتاه‌مدت معارف اسلامی اعلام شد
کد خبر: 3963594
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵

ششمین فراخوان شرکت در دوره‌های مجازی کوتاه‌مدت معارف اسلامی اعلام شد

فراخوان دوره‌های مجازی معارف اسلامی با برگزاری ۸ دوره کوتاه‌مدت معارفی و مهارتی به صورت آنلاین و ۱۵ دوره آفلاین ویژه عموم بانوان از سوی مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعةالزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

ششمین فراخوان شرکت در دوره‌های مجازی کوتاه مدت معارف اسلامی اعلام شدبه گزارش ایکنا، فهیمه الیاسی، سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعةالزهراء، 22 فروردین‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری دوره‌های آموزشی اداره آموزش‌های کوتاه‌مدت، از نیمه اردیبهشت 1400 خبرداد.
 
الیاسی افزود: سال گذشته، پس از شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بستر ارائه آموزش‌های معارفی کوتاه‌مدت به صورت مجازی فراهم شد و برگزاری دوره‌های متنوع مجازی در دستور کار قرار گرفت.
 
سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه الزهراء یادآور شد: نخستین دوره‌های مجازی معارف اسلامی ویژه بانوان غیرطلبه، فروردین سال 1399 کلید خورد و تا‌کنون پنج فراخوان ثبت‌نام دوره‌های مجازی اعلام شده است.
 
وی با اشاره به آغاز ششمین فراخوان ثبت نام در دوره‌های مجازی معارف اسلامی در بهار ۱۴۰۰، گفت: در این فراخوان، ۸ دوره کوتاه‌مدت معارفی و مهارتی به صورت آنلاین و ۱۵ دوره به صورت آفلاین ارائه شده که در صورت به حد نصاب رسیدن هر دوره، برگزار خواهد شد.
 
الیاسی افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره‌ها به سایت مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی به نشانی http://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.
 
وی ادامه داد: با توجه به استقبال گسترده متقاضیان و به جهت محدودیت ظرفیت دوره‌های آنلاین، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام کنند.
 
سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعةالزهراء تأکید کرد: فرآیند ثبت نام متقاضیان زمانی تکمیل می‌شود که هزینه دوره را پرداخت نموده و کد پیگیری دریافت کنند.
 
الیاسی، مهلت ثبت نام در این دوره را تا 5 اردیبهشت‌ماه 1400 اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ 02532112330 تماس بگیرند یا با شناسه کاربری مرکز آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی به نشانی borhan_center@ در پیام‌رسان ایتا مکاتبه کنند.
 
وی اظهار کرد: اطلاع‌رسانی‌های دوره‌ها صرفاً از طریق کانال ایتا به متقاضیان اعلام می‌شود و ضروری است متقاضیان محترم در کانال ایتا مرکز به نشانی https://eitaa.com/borhan_jz عضو شوند.
انتهای پیام
captcha