تمدید مهلت شرکت در همایش دانشجویی «عقیق علم»
کد خبر: 3963605
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹

تمدید مهلت شرکت در همایش دانشجویی «عقیق علم»

مهلت شرکت در همایش دانشجویی «عقیق علم» که از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود، تمدید شد.

به گزارش ایکنا، همایش دانشجویی «عقیق علم» از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه صنعتی شریف با همکاری هیئت‌الزهرا(س) و هیئت منتظران موعود این دانشگاه برگزار می‌شود.

«عقیق علم» همایشی دانشجویی با محوریت بررسی رابطه علم و فناوری با گفتمان مقاومت است و هسته مرکزی آن متشکل از دانشجویانی است که در فضای علم و فناوری به‌دنبال ارتباط و الگویی میان علم و نظریه‌ مقاومت هستند.

این همایش با محوریت جایگاه علم و فناوری بومی در مکتب حاج قاسم (نقش علم و فناوری در خنثی‌سازی تحریم‌ها، بررسی نسبت علم و فناوری با امنیت ملی، تبیین ابعاد «علم مقاومتی»، واکاوی جایگاه «علم و فناوری» در نظام حکمرانی) و علم مقتدر، آرمان مکتب حاج قاسم (رستاخیز علمی، مسئولیت‌پذیری؛ راهکاری نهایی، رزمنده بدون مرز، دانشمند بدون مرز، تحقق «ما می توانیم» در مکتب مقاومت) در قالب‌های مقاله‌، یادداشت‌نویسی، تجربه‌نگاری و گزارش برگزار می‌شود.

این همایش ویژه عموم دانشگاهیان است و شرکت در آن به صورت انفرادی و گروهی تا سه نفر ممکن است، پیش از این مهلت ارسال آثار 20 فروردین‌ماه اعلام شده بود که این زمان تمدید شده و تا 27 فروردین‌ماه مهلت دریافت آثار تعیین شده است.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان به منظور ثبت‌نام و ارسال آثار می‌توانند به نشانی اینترنتی http://AgtSci.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha